مقالات

5 چیز که درهنگام تعویض کلید پریز ها باید رعایت کرد

پنج چیز که درهنگام تعویض کلید پریز ها باید رعایت کرد

مواردی کاربردی برای تعویض کلید پریز

تعویض کلید و پریزهای پلاستیکی سفید ساده می تواند راهی عالی برای تکمیل یک اتاق یا زیباتر کردن فضا باشد.

ترفند این است که مطمئن شوید هر کاری که با پایان پریزها و سوئیچ ها انجام می دهید با بقیه اتاق ترکیب می شود، بعد از همه اینها اکنون به یک ویژگی طراحی برای اتاق شما تبدیل می شوند.

تغییر کلید پریزهای ساده در یک اتاق می‌تواند فضا را متحول کند و ظاهر صیقلی‌تری به اتاق اضافه کند. تغییر صفحات کلیدهای شما چه در داخل و چه به عنوان بخشی از یک بازسازی کامل می تواند راهی ارزان برای ایجاد فضای جدیدی برای شما باشد.

بنابراین هنگام انتخاب پریز و کلید جدید چه چیزهایی را باید در نظر بگیرید؟

سایر لوازم فلزی در اتاق

چه دستگیره‌های در و چه یراق آلات نور، پنجره‌ها به شومینه احاطه شده‌اند، باید در نظر بگیرید که چگونه کلید و پریزهای جدید با سایر فلزات اتاق هماهنگ می‌شوند.

نمونه‌های نهایی موجود عبارتند از نیکل، برنج، کروم، فولاد ضد زنگ و پریزهای مشکی، اگرچه مس و رزگلد در سال‌های اخیر بسیار محبوب‌تر شده‌اند. ما همچنین افرادی را داشته‌ایم که کلید و پریزهای رنگی ما را برای مطابقت با توستر و کتری خود می‌خرند

بدیهی است که نورپردازی نیز باید در نظر گرفته شود. همیشه بهتر است به یک موضوع پایبند باشید، بنابراین اگر می توانید نور را به کلید و پریزها  ببندید، باید کمک کند.

وضعیت دیوار

کلید و پریزهای صفحه تخت می توانند ظاهری عالی به اتاق بدهند، اما مراقب باشید!

همچنین بخوانید :  مضرات و خطرات شکستن لامپ کم‌مصرف

آنها بسیار نابخشودنی هستند، بنابراین اگر چیزی غیر از دیوارهای مسطح دارید، به خوبی هدایت کنید، و اگر سطح روح ابزار مورد علاقه شما نیست، احتمالاً این ابزار برای شما مناسب نیست.

آنها به راحتی ناهنجاری ها را نشان می دهند، بنابراین باید مستقیم یا حداقل موازی با در و دامن قرار گیرند. ناامید نشوید، زیرا به جای بشقاب های مسطح، سبک های متفاوت دیگری از بشقاب ها وجود دارد. همچنین به یاد داشته باشید که اگر صفحات صاف یا صفحات بدون پیچ را نصب می کنید، هنگام نصب به جعبه های پشتی عمیق تری نیاز دارند.

دیوارهای اخیرا گچ کاری شده

هیچ چیز بهتر از وارد کردن یک گچ بری با کیفیت بالا برای از بین بردن آن آرتکس قدیمی یا یکنواخت کردن لخته های دیوار قدیمی نیست، اما فراموش نکنید که دیوارهای تازه گچ کاری شده ماه ها طول می کشد تا به درستی خشک شوند. من مطمئن هستم که گچکار شما گفته است که به مدت 6 ماه کاغذ دیواری نکشید، اما آیا به شما هشدار داده است که فرآیند خشک کردن می تواند برخی از پریزها و کلیدها را لکه دار کند؟

ما تعداد زیادی کلید و پریز در دسترس داریم که می‌توان آنها را روی دیوارهای تازه گچ‌کاری شده نصب کرد، اما لطفاً از مس (غیر از مس چکش‌کاری شده) یا محدوده‌های Varilight استفاده نکنید، زیرا این دیوارها با دیوارهای تازه گچ‌کاری شده پوشانده نشده‌اند و نصب آنها این کار را انجام می‌دهد. گارانتی شما را باطل کنید اگر شک دارید، با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرید. آنها خوشحال خواهند شد که شما را در مسیر درست راهنمایی کنند.

همچنین بخوانید :  چگونه با نورپردازی سبک دکوراسیون مینیمال داشته باشیم؟

احساس عمومی اتاق

کلید و پریزها در انواع شکل ها و اندازه ها، از جمله بیضی، گرجی، ویکتوریایی و همه چیز در میان هستند، اما مطمئن شوید که متناسب با سبک اتاق است! یا بشقاب های ویکتوریایی و گرجستانی عمداً خانه های سنتی تر را هدف قرار می دهند، بنابراین اگر احساسی مدرن یا امروزی دارید ارزش آن را دارد که این را در نظر داشته باشید.

همچنین به این فکر کنید که آیا قصد دارید این طرح را در کل خانه حمل کنید. بسیاری از سبک‌های بشقاب ما (شکل بشقاب واقعی) دارای رنگ‌ها و پوشش‌های مختلفی هستند، بنابراین ممکن است بخواهید سبک بشقاب خود را انتخاب کنید و آن را در سراسر خانه، فقط با رنگی متفاوت، ادامه دهید. به عنوان مثال، کلیدهای کرومی صیقلی ممکن است برای راهروی سبک مناسب باشند، اما روکش اسپند برای اتاق‌های تاریک مناسب‌تر است. صفحه Contour در هر دو رنگ موجود است، بنابراین شما می توانید یک صفحه مدل دار را فقط در رنگ های مختلف داشته باشید.

گزینه دیگر قرار دادن دو رنگ مختلف در یک اتاق است. یکی از محبوب‌ترین ترکیب‌ها با کلیدهای سفید تخت و سوکت‌های مشکی تخت است که هر دو در یک اتاق هستند.

سیم کشی زمین

ممکن است همه چیز مانند یک طرح عالی به نظر برسد، حرکت از کلید و پریزهای سفید به سبک یا رنگ متفاوت، اما مراقب خانه های قدیمی باشید. بسیاری از پریزها و کلیدهای ما (در واقع بیشتر) از فلز ساخته شده اند. این بدان معنی است که آنها باید با سیم ارت نصب شوند. برخی از خانه های قدیمی سیم کشی مناسبی برای زمین در خانه ندارند. اگر اینطور است، نباید صفحات فلزی را جا دهید. با این حال نگران نباشید، سوکت‌ها و کلیدهای پلاستیکی دیگری مانند صفحه‌های خاکستری میانی Retrotouch ما وجود دارد.

همچنین بخوانید :  جدید ترین مدل کلید و پریز در سال 2022، شیک و زیبا

سخن پایانی

ایران الکتریک یکی از برند های معتبر در بازار کلید و پریز میباشد و با چندین سال سابقه تولید و فروش کلید پریز درچه یک در بازار کلید و پریز و فروش کلید و پریز های برند و طراحی های مدرن و همچنین کلید پریزهایی باکیفیت بالا و قیمتی مناسب برای مشتریان خود فراهم کند از این سو با بوجود امدن بستر اینترنت خرید اینترنتی خود را راه اندازی نموده تا شما عزیزان از سر تا سر ایران توانایی خرید کلید پریز های با کیفیت از ایران الکتریک را داشته باشید.

امتیاز این post