دسته‌بندی نشده

کلید پریز کلاسیک با روکش برنجی

کید پریز کلاسیک با روکش برنجی

یکی از محبوب‌ترین روکش‌ها برای کلید پریز کلاسیک ، برنج عتیقه است که به عنوان برنج کهنه نیز شناخته می‌شود، ظاهری زیبا و گرم دارد که می‌تواند با ویژگی‌های دوره‌ای مطابقت داشته باشد، اما همچنین می‌تواند پیچشی کلاسیک به دکوراسیون مدرن اضافه کند. اغلب بر روی ویژگی‌هایی مانند دستگیره در و قاب آینه استفاده می‌شود، هنگامی که در روشنایی، پریزها و کلید‌ها استفاده می‌شود، واقعاً می‌تواند به اتاق اضافه شود.

برنج عتیقه برای روکش کلید و پریز

برنج عتیقه را می‌توان با استفاده از برنج خام یا آبکاری برنج (که آبکاری روی فلز دیگری قرار می‌گیرد) کهنه کرد. پرداخت با استفاده از برنج ایجاد می‌شود تا پیر به نظر برسد. به طور معمول دارای تن قهوه‌ای پررنگ، با ته رنگ طلایی است. روکش کهنه به اندازه برنج صیقلی براق نمی‌شود و لاک‌ها و لکه‌ها را خیلی بهتر پنهان می‌کند. در مقایسه با برنج یا برنج ساتن، برنج عتیقه کمتر ظاهر طلایی دارد.

کدام رنگ‌ها با برنج آنتیک به خوبی ست می‌شوند؟

این یک پایان سبک دوره است، بنابراین رنگ‌های روشن و نئون نامناسب به نظر می‌رسند. به سراغ رنگ‌های سیاه و سفید ساده یا رنگ‌های تیره و عمیق بروید. برنج کهنه می‌تواند در برابر کاشی‌های سفید کلاسیک، به عنوان مثال در آشپزخانه یا حمام، عالی به نظر برسد.

برای داشتن ظاهری مجلل، کلید پریزهای برنجی عتیقه را با مواد غنی مانند سنگ مرمر، چرم و جیر جفت کنید، اما مطمئن شوید که فضایی دنج به نظر می‌رسد، با بافت‌های نرم و فرش‌ها برای جلوگیری از ظاهری که برای آرامش بیش از حد مجلل به نظر می‌رسد.

همچنین بخوانید :  کلید پریز مدل سیستما (SYSTEMA)

زیبایی کلید پریزهای برنجی عتیقه این است که پراکندگی برنج می‌تواند ظرافت ظریفی به اتاق شما ببخشد. این، همراه با دستگیره‌های کمد برنجی در آشپزخانه، می‌تواند رنگ را در سرتاسر خانه شما بپاشد بدون اینکه زیاده‌روی کند.

دنبال جنس ارزان نروید !

یکی از موارد مهمی که باید در هنگام افزودن برنج عتیقه به خانه خود در نظر بگیرید این است که این یک ظاهر لوکس است، بنابراین نورپردازی ارزان قیمت یا کلید‌ها و پریزها در یک روکش برنجی آنتیک ضعیف می‌توانند وحشتناک به نظر برسند.

مهم نیست که شیرهای برنجی عتیقه، قاب آینه، دستگیره در، پریز و کلید یا روشنایی را انتخاب می‌کنید، بهتر است به جای محصولات تولید ضعیف، به سراغ محصولات مستحکم و خوش ساخت بروید تا بیشترین بهره را از این کار ببرید.

سخن پایانی

ایران الکتریک یکی از برند های معتبر در بازار کلید و پریز میباشد و با چندین سال سابقه تولید و فروش بهترین قیمت کلید و پریز درجه یک در بازار با برند ها و طراحی های مدرن و همچنین کلید پریزهایی باکیفیت بالا و قیمتی مناسب برای مشتریان خود فراهم کند از این سو با بوجود امدن بستر اینترنت خرید اینترنتی خود را راه اندازی نموده تا شما عزیزان از سر تا سر ایران توانایی خرید کلید پریز های با کیفیت از ایران الکتریک را داشته باشید.

امتیاز این post