مقالات

5 نکته‌ی مهم که در هنگام خرید کلید و پریز باید به آن دقت کنید!

Durability of switches and sockets

 

5 نکته‌ی مهم برای خرید کلید و پریز

بررسی جزییات و به‌کاربردن ظرافت در حوزه‌ی معماری یک ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است. برای تکمیل زیبایی یک ساختمان، انتخاب یراق‌آلات مناسب فضا و محیط از از ارکان ضروری یک پروژه محسوب می‌شود. کلید و پریزها با وجود اینکه فضای زیادی را در خانه شما اشغال نمی‌کنند، اما در گوشه و کنار خانه نمایان هستند و نقش مهمی در حفظ زیبایی دیوارها و دکوراسیون منزل و محیط کار و … دارند. در ادامه همراه ما باشید تا شما عزیزان را با 5 نکته‌ی مهم که در هنگام خرید کلید و پریز باید به آن دقت کنید، آشنا سازیم.

  بررسی 5 نکته در هنگام خرید کلید و پریز

همان‌طور که مطلع هستید، انتخاب کلید و پریز مناسب خانه و یا محل کار می‌بایست متناسب با دکوراسیون و کاربرد فضا و محیط باشد؛ پس در هنگام خرید آن باید به چند نکته مهم دقت داشته باشد تا از اتلاف هزینه و وقت شما جلوگیری شود. در ادامه به بررسی 5 نکته در هنگام خرید کلید و پریز مناسب خواهیم پرداخت.

Quality of switches and sockets

کیفیت کلید و پریز

 

 

. بررسی کیفیت کلید و پریز

اگر به فکر خرید کلید و پریز خوب و مناسب با محیط منزل و کاری هستید، اولین اصل در هنگام خرید، بررسی کیفیت تجهیزات الکتریکی است؛ به طور حتم هیچ کسی علاقه‌مند به خرید محصولی نیست که باعث اتلاف هزینه و وقت‌اش شود. به طور مثال، مطمئناً هیچ‌کسی نیازی به یراق‌آلات و کلید و پریزهای معیوب ندارد که ممکن است باعث حادثه یا آتش سوزی خانه‌اش شود.

همچنین بخوانید :  کلید تبدیل چیست؟ آموزش نصب و کاربرد کلید تبدیل

مواد اولیه‌ی باکیفیت بالا، که در ساخت این‌گونه وسایل و محصولات به‌کار می‌روند مطمئنا به طور قابل توجهی خطرات را کاهش می‌دهد. به یاد داشته باشید که اگر هدف شما عزیزان خرید کلید و پریز مناسب برای منزلتان است، باید امنیت خانواده و به خصوص فرزندانتان را نیز در نظر بگیرید.

  بررسی دوام و ماندگاری کلید و پریزها

بررسی ماندگاری کلید و پریزها با مسئله‌ی کیفیت مواد اولیه‌ی به‌کار رفته در ساخت این محصول، ارتباط مستقیم دارد. برای دیوارهای خانه یا محل کار خود کلیدها و پریزهایی را انتخاب کنید که به مرور زمان تغییر رنگ ندهند و فرسوده نشوند. برخی از کلید و پریزهای موجود در بازار که توسط برندهای مطرح تولید می‌شوند، در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و نور خورشید برای مدت طولانی ظاهر آنها را تغییر نمی‌دهد. این همان چیزی است که از دوام و طول عمر یک کلید و پریز با کیفیت انتظار می‌رود.

فراموش نکنید که دوام و ماندگاری کلیدها و پریزهای ساختمان شما ارتباط مستقیمی با جلوگیری از هدر رفت انرژی و جلوگیری از خسارات احتمالی دارد و باید دقت داشته باشید که امروزه با خرید کلید و پریزهای استاندارد، تا سالها نیازی به تعویض و تعمیر آنها نخواهید داشت.

The beauty of switches and sockets

بررسی تعمیر و تعویض و نصب آسان کلید و پریزها

 

 

   بررسی تعمیر و تعویض و نصب آسان کلید و پریزها

همچنین بخوانید :  استاندارد‌های نصب کلید و پریز برق

یکی از مشکلات ساخت‌وساز و نوسازی پروژه‌های قدیمی، تعمیر و تعویض کلید و پریزهای خراب و مشکل دار است! برای رفع مشکل این نوع کلید و پریزها، می‌بایست کل پنل آسیب دیده را تعویض کرده و یا بیشتر قسمت های آن را دوباره از نو جایگزین کرد.

پس این نکته را در نظر داشته باشید زمانی که قصد خرید تجهیزات و لوازم الکتریکی از جمله (خرید کلید و پریز) جدید را دارید، باید بتوانید آنها را در آینده به راحتی تعمیر یا تعویض کنید؛ زیرا این محصول تا سال ها همراه خانه یا محل کار شما خواهند بود.

نکته‌ی مهم دیگر در بررسی کلید و پریزها در هنگام خرید آن‌ها این است که مسئله‌ی نصب آسان آن‌ها باید در نظر گرفته شود؛ زیرا در غیر این صورت باعث اتلاف وقت و هزینه شما خواهد شد.

  بررسی سهولت استفاده از کلید و پریز‌ها

مجموعه تجهیزات ساختمانی از جمله کلید و پریزها، زمانی باکیفیت خطاب می شوند که استفاده از آن‌ها با سهولت انجام بپذیرد و کار با آن‌ها بسیار ساده و آسان باشد؛ این بدان معنی است که هنگام خاموش کردن کلید برق یا اتصال دو شاخه دستگاه و لوازم الکترونیکی به تلاش کمتری نیاز داشته باشد.

هنگام زدن دوشاخه و یا روشن و خاموش کردن کلید برق ( صدای ناهنجار، سختی در حرکت کلیدها، مناسب نبودن سایز سوراخ پریز ها و …)، شما باید ترس و نگرانی از خرابی آن نداشته باشید و به راحتی از قابلیت‌های ویژه‌ی کلید و پریز استفاده کنید.

همچنین بخوانید :  معرفی انواع کلید و پریز ایران الکتریک مدل ارس

  بررسی متناسب بودن با دکوراسیون و فضای شما

در هنگام انتخاب و خرید کلید و پریز، باید جنبه زیبایی و متناسب بودن با دکوراسیون منزل و محیط کار و …را نیز در نظر بگیرید. به عبارت دیگر، کلید و پریزهای انتخابی تا چه اندازه زیبایی محیط شما را تامین خواهد کرد؛ این یک سوال اساسی است که در هنگام خرید باید جواب آن را بدست بیاورید.

خرید کلید و پریز متناسب با دکوراسیون خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا اگر به زیبایی و لوکس بودن هرچه بیشتر محیط شما کمک نکند، در نهایت باعث پشیمانی و تعویض می‌گردد که این مسئله از نظر اتلاف هزینه و زمان یک مورد بسیار قابل توجه می‌باشد.

Iran Electric switch and socket

بررسی متناسب بودن با دکوراسیون و فضای شما

 

  سخن نهایی

تعویض و یا خرید لوازم خانگی، همه نیازمند توجه و سرمایه‌گذاری هستند. برخی از این سرمایه‌گذاری‌ها مانند خرید کلید و پریز مناسب، جزء سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت محسوب می شوند. بنابراین انتخاب محصولات باکیفیت و مناسب در این دسته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تیم ایران الکتریک با ارائه‌ی بهترین خدمات در خصوص فروش کلید و پریزها و …، با قیمت مناسب و اقتصادی در خدمت شماست. امیدوار هستیم که نکات و راهنمایی‌های لازم را در این خصوص را برای شما عزیزان تشریح کرده باشیم.ئ

 

 

امتیاز این post