دسته‌بندی نشده

کلید پریز مدل سیستما (SYSTEMA)

معرفی کلید پریز سیستما

کلید پریز مدل سیستما (SYSTEMA) محصول جدید ایران الکتریک، ماژولار و دارای قاب در رنگ های متال نقره ای مات، متال مسی، متال زیتونی، سفید، زرشکی، نقره ای، زغال سنگی، متال نقره ای براق و بژ است. کلید پریز سیستما دارای رویه در رنگ های نقره ای، بژ، سفید، زرشکی و زغال سنگی است و قابل استفاده به صورت ماژولار در قاب های M2، M3، M4 و M7.

کلید و پریز ایران الکتریک مدل سیستما متال یکی از مدل هایی است که تحولی نو در صنعت کلید و پریز ایجاد نموده زیرا دارای ابعاد کوچک کارایی های بزرگ و امکاناتی خاص را در اختیار مشتریان قرار می دهد و با نگاهی به آینده توانسته است در دسته مدل های منحصر به فرد کلید و پریز ایران الکتریک قرار بگیرد.

رنگی2 1
متال

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کلید و پریز ایران الکتریک مدل سیستما ساختار ضد خش بودن و مقاومت آن ها در برابر اشعه UV و شوینده ها می باشد بنابراین استفاده از این کلید و پریز ها در شرایط خاص و در مکان هایی که احتمال آسیب با اشعه یو وی وجود دارد توصیه می شود. کلید و پریز سیستما دارای ساختاری ماژولار است و طیف وسیعی از رنگ های مختلف مثل کرم نیکل، فیلم پترن، متالیک و متال را شامل می شود و شما می توانید هریک از محصولات مدل سیستما را با طیف رنگی مورد نظرتان و متناسب با محل مورد نیاز خود انتخاب نمایید. ماژولار بودن این کلید و پریز به این معنی است که شما می توانید انواع کلیدها و پریزهای ماژولار را در قاب های M4 ،M3 ،M2 و M7 استفاده نمایید تا در نهایت مجموعه ای از کلید و پریزهای مورد نظرتان را در در یک قاب داشته باشید.

همچنین بخوانید :  معرفی انواع کلید پریز ضد آب



کلید و پریز ایران الکتریک مدل سیستما یکی از مدل های زیبا و متفاوت ا است که با داشتن طرح ها و مدل های مدرن و همچنین تنوع نقش و رنگ مختلف توانسته است حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهد و همچنین این گروه از کلید و پریزها دارای مکانیزم و قاب به صورت جداگانه می باشد که شما می توانید ترکیب مورد نظر خود را تهیه نمایید. این کلید و پریز دارای قاب میانی یا رویه در رنگ های مختلف بژ، زغال سنگی، نقره ای، سفید و زرشکی است که شما می توانید در زمان خرید یکی از این رنگ ها را انتخاب نمایید همچنین قاب بیرونی هم دارای تنوع رنگی متال سیلور مات، متال مسی، متال زیتونی، سفید، زرشکی، نقره ای، زغال سنگی، متال سیلور براق و بژ است. تنوع بالای رنگ قاب و وریه به شما این امکان را می دهد تا مناسب با فضاهای مورد نظرتان یکی از این طرح ها و رنگ ها را انتخاب نمایید.

روش نصب سیستما
روش نصب کلید پریز سیستما

از ویژگی های منحصر به فرد کلید و پریز ایران الکتریک مدل سیستما متال این است که شما می توانید هریک از بخش های کلید و پریز مانند مکانیزم، فریم و بخش میانی را به صورت مجزا تهیه کنید و بر اساس طرح دلخواه خود با ترکیب فریم های مختلف دوخانه، سه خانه، چهارخانه و هفت خانه (M2، M3، M4، M7) کلید و پریز دلخواه خود را بسازید و همچنین می توانید از رنگ های متنوع برای افزایش زیبایی منزل و محل کارتان استفاده نمایید.

کلید و پریز مدل سیستما با قاب ماژولار M2

کلید و پریزهای این گروه از انواع ساده مدل سیستما هستند که شامل کلید های یک پل، دو پل و انواع پریز برق، برق ارت دار و…، در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند. در قاب M2 شما می توانید دو کلید تک ماژول و یا یک کلید دو ماژول استفاده کنید.

مکانیزم ماژولار M2
مکانیزم ماژولار M2

کلید و پریز ایران الکتریک مدل سیستما با قاب ماژولار M3

عرض قاب بیرونی یا همان فریم این مدل از کلید و پریز بیشتر از مدل M2 است و تنوع محصولات این مدل حاصل کنار هم قرار گرفتن کلید و پریز M1 و M2 در یک قاب قرار می گیرند و شما می توانید متناسب با محل مورد نظرتان ترکیب کلید و پریز، شاسی زنگ و دیمر، کلید یک پل M1 و کلید یک پل M2 و … را در یک فریم به صورت کامل داشته باشید. در مدل M3 شما می توانید کلید و پریزهای خود را به صورت مختلفی کنار هم قرار دهید. به طور مثال یک کلید سه ماژول، سه کلید تک ماژول، دو کلید یک ماژول + یک کلید دو ماژول 

همچنین بخوانید :  60 مدل کلید پریز جدید و شیک، ویژه خوش سلیقه ها

کلید و پریز مدل سیستما با قاب ماژولار M4

این گروه از کلید و پریز سیستما دارای قاب بیرونی با عرض بیشتر نسبت به مدل M3 است و محصولات این مدل از کنار هم قرار گرفتن کلید و پریز M2 و M3 در یک قاب یا فریم ایجاد می شوند و این امکان را دارید تا متناسب با محل مورد نظرتان ترکیب کلید و پریز دلخواه تان را در یک قاب داشته باشید. در استفاده از قاب M4 سیستما دست شما در چیدن کلید و پریزها باز است و می توانید به طور مثال از چهار کلید یک ماژول، یک کلید تک ماژول + یک کلید سه ماژول استفاده ک. 

کلید و پریز ایران الکتریک مدل سیستما با قاب ماژولار M7

کلید و پریز سیستما در این مدل دارای قاب بیرونی یا فریم عریض تر از مدل M4 است و تنوع کلید و پریزها در این مدل حاصل کنار هم قرار گرفتن انواع کلید و پریز M1 و M2 و M3 در یک قاب یا فریم هفت تایی می باشد که می توانید به جای استفاده از کلید و پریز های متعدد از یک ق

اب یک پارچه هفت تایی استفاده نمایید. با استفاده از یک کلید ماژولار سیستما مدل M7 شما می توانید تعداد زیادی از کلید و پریزهای مورد استفاده خود را در این قاب بچینید و به صورت یکپارچه همه را در کنار هم داشته باشید.

در مدل سیستما برای نصب دو قوطی ماژولاردر کنار هم جهت ایجاد فاصله یکنواخت بین قاب های M2-M3-M4، فاصله دهنده بایستی طبق شکل ذیل در بین دو قوطی قرار داده شود.

مدل سیستما

محصولات سیستما

5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *