کلید پریز

کلید پریز لوکس و لاکچری

پریز لوکس لاکچری

کلید پریز لوکس و لاکچری

همیشه جزئیات کوچک هستند که فضای یک خانه را کامل می کنند. کلید و پریز یکی از این جزئیات است که با انتخاب درست آن، می توانید یک خانه معمولی را تبدیل به یک خانه زیبا و مدرن کنید.

کلید و پریزهای خود را به عنوان جواهرات خانه در نظر بگیرید. جلوه ای که یک کلید و پریز لوکس به دکوراسیون خانه یا محل کار شما می بخشد قابل مقایسه با لوازم دیگر نیست.

با خرید کلید و پریز لوکس و لاکچری می توانید خانه یا محل کار خود را از قبل زیبا تر کنید اما اگر نگاهی به قیمت های کلید و پریز لاکچری در بازار امروز بیاندازید به احتمال زیاد ترجیح می دهید سراغ آن ها نروید.

شرکت ایران الکتریک با تولید انواع کلید و پریز لوکس و لاکچری با قیمت مناسب برای مصرف کننده، توانسته است محصولی تولید کند که همه اقشار جامعه توان خرید آن را داشته باشند.

در ادامه به معرفی چند محصول تولید شده و تولید آینده می پردازیم تا با محصولات ایران الکتریک بیشتر آشنا شوید.

کلید و پریز لاکچری خاص و مدرن و لوکس
کلید پریز طلایی سفید مدل ارس
کلید پریز لوکس و لاکچری
کلید پریز جدید و مدرن

کلید پریز ارس متال طلایی سفید دارای مکانیزم جدید منطبق با استاندارد های روز دنیا با قاب دور طرح متال طلایی و زه سفید براق و قاب میانی سفید از سری کلید و پریز های لوکس و لاکچری و جدید ایران الکتریک است.

مدل ارس  متال طلایی سفید جدیدترین محصول تولید شده شرکت ایران الکتریک است و همگام با آخرین متد طراحی روز میباشد که در فضاهای مدرن و کلاسیک و همچنین تمامی سبک های طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مخلتف قابل استفاده است.

همچنین بخوانید :  ایمنی کلید و پریز

ارس , حس خوب سادگی

اگر به دنبال محصولات لوکس با ساختاری مدرن برای دکوراسیون فضای مورد نظر خود هستید، مدل‌ ارس طرح متال بهترین انتخاب برای شماست. قاب‌های این مدل در رنگ‌های طلایی با زه سفید براق خیره کننده خود نظر بیشتر مشتریان را به خود جلب میکند .

این سری از کلیدوپریز دارای ساختاری شیک و مدرن با ظاهری زیبا می تواند در محیط های اداری، منازل، ساختمان های تجاری و غیره به کار رود.

این نوع کلید و پریز ها دارای مکانیزم برلیان هستند که تولید شده از پلی کربنات و مقاوم بوده و دارای کنتاکت های برنجی است.

ایران الکتریک محصولی از شرکت صنایع فضل الکتریک

کلید پریز ارس مشکی
کلید پریز مدل ارس مشکی
کلید پریز لوکس مدل ارس مشکی

کلید پریز ارس مشکی دارای مکانیزم جدید منطبق با استاندارد های روز دنیا با قاب دور ارس مشکی و قاب میانی مشکی از سری کلید و پریز های جدید ایران الکتریک است.

مدل ارس رنگی جدیدترین محصول تولید شده شرکت ایران الکتریک است و همگام با آخرین متد طراحی روز است که در فضاهای مدرن و کلاسیک و همچنین تمامی سبک های طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مخلتف قابل استفاده است.

کلید اهرمی کلاسیک ارس
luxury keys4

کلید اهرمی ارس متال طلایی مشکی میان بژ یا کلید کلاسیک ارس طرح متال طلایی زه مشکی دارای مکانیزم جدید منطبق با استاندارد های روز دنیا با قاب دور طرح متال طلایی و زه مشکی براق و قاب میانی بژ از سری کلید و پریز های لوکس و لاکچری و جدید ایران الکتریک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *