• سیستما
  • دیاموند
  • برلیان
  • ایران 2009
  • ایران 2008 ترنسپرنت
  • پینتینگ
  • فیلم پترن
  • ساحل
  • دریا
  • الیزه

 

 

مدل سیستما

مدل سیستما یکی از مدل های شرکت کلید و پریز  ایران الکتریک است که تحولی نو در صنعت کلید و پریز ایجاد کرده است و با نگاهی به آینده توانسته است کلید و پریزی با ابعاد کوچک همراه با کارایی های بزرگ و امکانات خاص در اختیار مشتری قرار دهد به طور مثال یکی از ویژگی های منحصر به فرد کلید و پریز ایران الکتریک مدل سیستما ضدخش بودن و مقاوم بودن آن در برابر UV و شوینده ها می باشد.

مدل سیستما ساختاری ماژولار دارد و طیف وسیعی از رنگ های مختلف مانند متالیک ، کرم نیکل ، فیلم پترن و متال را در برمی گیرد و یکی از مدل های زیبای کلید و پریز ایران الکتریک محسوب می شود که شما می توانید هریک از محصولات این مدل را متناسب با محل مورد نیاز خود تهیه نمایید.

یکی از ویژگی های خاص کلید و پریز ایران الکتریک مدل سیستما این است که می توانید هریک از بخش های کلید و پریز مثل مکانیزم ، بخش میانی و فریم را به صورت جداگانه و مجزا تهیه کنید و بر اساس طرح دلخواه خود با ترکیب فریم های M2، M3 ، M4 ، M7 کلید و پریز مورد نظر خود را بسازید و با رنگ های متنوع به زیبایی منزل و محل کار خود بیفزایید.

استفاده از مدل سیستما این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در یک فریم کامل انواع کلید و پریز مورد نظر خود را در کنار هم داشته باشید که این امر نهایت انعطاف پذیری و صرفه جویی در زمان را برای شما فراهم می آورد.

بر ای خرید کلید و پریز ایران الکتریک در مدل های مختلف میتوانید از طریق سایت لایت هوم اقدام نمایید همچنین قبل از خرید می توانید از قیمت کلید و پریز ایران الکتریک در این سایت اطلاع یابید.

 

مدل ایران 2009

مدل ایران 2009 یکی از مدل های کلید و پریز ایران الکتریک که با دارا بودن طیف وسیعی از اشکال مختلف فلزات برای فضاهای مدرن و کلاسیک مناسب است و در دسته کلید و پریز های مقاوم به UV و شوینده ها قرار می گیرد و همچنین دارای ساختاری ضد خش می باشد.

تنوع قاب در مدل ایران 2009 بالا است و فریم های این مدل از کلید و پریز به رنگ های سفید و کرم ، متال ، فیلم پترن و پینتیگ به بازار عرضه شده است.

قاب های کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران 2009 رنگ ها و مدل های متفاوتی دارد که به طور مثال در یک مدل وجود نگین در قاب زیبایی خاصی به فریم بخشیده است و به ایده آل شدن محیط اطراف کمک می کند همچنین مدل دیگر دارای طرح های خلاقانه و نو آورانه است که در محیط هایی که نیاز به تنوع و زیبایی داریم قابل استفاده می باشد.

 

مدل ایران 2008

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران 2008 یکی از مدل های زیبا و منحصر به فرد این شرکت است که دارای قاب یا فریم شفاف می باشد که با ترکیب رنگ های متالیک جلوه ای خاص و ویژه به محیط می دهد ، این گروه از کلید و پریز ها نیز در مقابل اشعه UV مقاوم می باشند و ساختاری ضد خش دارند.

شفاف بودن فریم در این گروه از کلید و پریز ها این امکان را می دهد تا بتوان رنگ کاغذ دیواری را با رنگ فریم متناسب با سلیقه خود هماهنگ نمایید.

کلید و پریز های ایران الکتریک مدل ایران 2008 ترنسپرنت دارای رنگ های مختلف آبی ، سبز ، دودی ، بنفش و غیره می باشد که تنوع بالای رنگ های آن نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

 

مدل پینتینگ

یکی از مدل های زیبا و پرطرفدار کلید و پریز ایران الکتریک مدل پینتینگ می باشد که مجموعه ای از رنگ های متالیک متفاوت است و تنوع بالا در رنگ فریم و رنگ مکانیزم این امکان را فراهم می آورد تا شما بتوانید با توجه به محل مورد نظرتان کلید و پریز مناسب را انتخاب نمایید.

 

اگر برای انتخاب کلید و پریز مناسب منزل یا محل کار خود به دنبال طرح های زیبا و خلاقانه می باشید مدل فیلم پترن را به شما توصیه می کنیم زیرا رنگ ها و طرح های متفاوت در حاشیه و مکانیزم این گروه از کلید و پریز ایران الکتریک به شما این امکان را می دهد که با هر سلیقه و نیازی طرح دلخواهتان را انتخاب نمایید.

 

مدل الیزه

کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه ساختاری مدرن و طیف رنگی وسیعی دارد و با طرح و رنگ های متنوعش نظر مشتریان مشکل پسند را جلب کرده است به طور مثال رنگ سفید و کرم در این مدل از رنگ هایی است که به راحتی می توان در همه مکان ها آن را به کار برد و در دسته مدل های اقتصادی قرار می گیرد.

کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه دارای طرح های سیلور براق ، سیلور مات ، طلایی و کرم تیره است و در دسته دیگری از این کلید و پریز ها گروه فیلم پترن قرار دارد که دارای حاشیه های طرح چوب می باشد و برای فضاهای سنتی یا مدرن قابل استفاده است.

 

مدل ساحل

این  گروه از کلید و پریز ها با ظاهری ساده و زیبا توانسته اند نظر مشتریان زیادی را جلب نمایند ، رنگ مکانیزم در این گروه از کلید و پریز ایران الکتریک سفید رنگ است ولی تنوع طرح و رنگ در حاشیه ها این کلید و پریز ها را در دسته پر فروش ها قرار داده است.