مقالات

کلید و پریز سیستما (دیاموند) ماژولار، کارآیی در کنار زیبایی

کلید پریز مدل سیستما ایران الکتریک 02

کلید پریز سیستما (دیاموند) یکی از جدیدترین کلید و پریز تولید شده توسط شرکت ایران الکتریک میباشد که تحولی عظیم در  صنعت کلید و پریز ایجاد نموده است و این  مدل کلید پریز با ساختاری منحصر به فرد میتواند در ابعادی کوچک کارایی‌های بزرگ و امکاناتی خاص را در اختیار مشتریان قرار دهد و با نگاهی به آینده توانسته است در دسته مدل‌های منحصر به فرد کلید و پریز ایران الکتریک قرار بگیرد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کلید و پریز ایران الکتریک مدل سیستما (دیاموند) ساختار ترکیبی این کلید و پریز میباشد به گونه‌ای که در این مدل میتوانید چند کلید و پریز را باهم ترکیب نموده و در قالب یک کلید پریز مجزا و یک تکه از آن استفاده کنید که به اصطلاح به این مدل کلید پریز‌های ماژولار هم گفته میشود. ماژولار بودن این کلید و پریز به این معنی است که شما می‌توانید از چند نوع ماژول و یا مکانیزم مختلف بسته به نیاز در یک کلید پریز باهم و به صورت ترکیبی استفاده کنید.

برای مثال شما در یک محل نیاز دارید از یک پریز برق و یک پریز تلفن و یک پریز آنتن تلویزیون در کنار هم استفاده کنید و حال به جای اینکه سه عدد پریز مجزا با قوطی کلید‌های مجزا استفاده کنید و فضای زیادی را در سطح دیوار اشغال کند میتوانید تنها از یک قوطی کلید با پریز سه خانه ترکیبی از ماژول‌های فوق را استفاده کنید که علاوه بر اشغال فضای کمتر و فشرده بودن کلید پریز‌ها از زیبایی خاصی هم بهره‌مند شوید.

پریز مدل سیستما ایران الکتریک 07

انواع کلیدها و پریزهای ماژولار

انواع کلیدها و پریزهای ماژولار را در قاب‌های دوخانه M2 – سه خانه  M3 – چهار خانه M4 و هفت خانه 7M تولید می‌گردد  تا در نهایت مجموعه‌ای از کلید و پریزهای مورد نظرتان را در در یک قاب داشته باشید.

از آنجایی که کلید و پریز سیستما (دیاموند) دارای ساختاری ماژولار است شما می‌توانید هریک از  مکانیزم‌های موجود را با هم ترکیب کنید برای مثال شما در قسمت ورودی ساختمان به کلید‌های زیادی برای تنطیم روشنایی محیط خود نیاز دارید. حال به جای استفاده از 7 عدد کلید یک پل در کنار هم و اشغال فضای بسیار زیاد میتوان از ماژول کلید یک پل در یک قاب هفت خانه M7 استفاده کنید و تا 7 عدد کلید یک پل را در کنار هم و در یک قاب و تنها در یک قوطی کلید داشته باشید و یا به عبارتی ساده‌تر یک کلید هفت پل داشته باشید. همچنین می توانید تمام ماژول‌ها را باهم ترکیب کنید.

همچنین بخوانید :  کلید و پریزهای ثابت ثانویه چیست؟

ویژگی‌های منحصر بفرد محصولات مدل سیستما (دیاموند)

محصولات مدل سیستما (دیاموند) به دلیل تنوع بالای رنگ قاب دور و رویه به شما این امکان را می‌دهد که متناسب با محل مورد نیاز با ترکیب کردن رنگ قاب دور و رنگ قاب میانی با سلیقه خود کلید و پریز خاص و منحصر به فرد برای خودتان خلق نمایید.

قاب‌های دور و قاب رویه مدل سیستما (دیاموند) از طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف و همچنین متریال‌های ساخت  با جنس متفاوت اعم از شیشه و چرم و متال میباشد و در رنگ‌های متال، سیلور مات، متال مسی، متال زیتونی، متال طلایی، شیشه‌ای مشکی، شیشه‌ای قرمز و چرم قهوه‌ای و قاب‌های رنگی از جنس پلی کربنات با رنگ‌های متالیک سفید، نقره‌ای، زغال سنگی و بژ میباشد و قاب‌های میانی در رنگ‌های مختلف سفید، بژ، زغال سنگی، نقره‌ای است.

کلید و پریز ایران الکتریک مدل سیستما (دیاموند) یکی از مدل‌های زیبای این شرکت است که با داشتن طرح‌ها و مدل‌های مدرن و همچنین تنوع نقش و رنگ مختلف توانسته است حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهد و همچنین استفاده از کلید و پریز‌های مدل سیستما این ویژگی را دارد تا بتوانید در یک فریم کامل انواع کلید و پریز مورد نظرتان را در کنار هم داشته باشید که این ویژگی نهایت انعطاف‌پذیری و صرفه جویی در زمان را برای شما فراهم می‌آورد.

خرید و قیمت کلید پریز دیاموند

جهت خرید کلید پریز سیستما (دیاموند) پیشنهاد میگردد در مرحله اول از مشاوران و کارشناسان‌بخش فروش اینترنتی سایت ایران الکتریک دات کام از طریق شماره تماس  09127679590 و ارتباط از طریق واتس اپ و همچنین میتوانید به صورت حضوری از  متخصصین و مسولین فروش مستقر در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های رسمی شرکت ایران الکتریک مشاوره و راهنمایی بگیرید.

همچنین بخوانید :  همه چیز درباره کاربردهای کلید و پریز هوشمند

البته توصیه میگردد حتما از یک متخصص برق و یا برق کار ماهر در مراحل نصب کلیدپریز بهره بگیرید و سپس اقدام به خرید این مدل از کلید و پریز بفرمایید

پریز مدل سیستما ایران الکتریک 08

راهنمای نصب کلید و پریز سیستما (دیاموند)

نصب قوطی کلید + نصب شاسی + نصب مکانیرم + نصب قاب دور

انواع ماژول بستگی به فضای اشغال شده‌ی آن ماژول دارد برای مثال کلید یک پل یک ماژول و یا به عبارتی ساده‌تر یک خانه را اشغال میکند اما پریز برق دو خانه را اشغال میکند و فضای بیشتری را میگیرد.

ویدیوی نحوه نصب کلید و پریز سیستما

کلید و پریز مدل سیستما با قاب ماژولار M2

(قابلیت استفاده یک و یا دو کلید و پریز در کنارهم )

کلید و پریزهای این گروه همانند کلید و پریز‌های ساده و معمولی میباشد و از انواع ساده مدل سیستما (دیاموند) می‌باشند که انواع کلید‌های یک پل، دو پل و انواع پریز برق، برق ارت دار و غیره را به صورت تک و مجزا  شامل میشود و در این قاب شما می‌توانید دو کلید تک ماژول و یا یک کلید دو ماژول استفاده نمایید.

پریز مدل سیستما ایران الکتریک 04 e1623608753123

کلید و پریز ایران الکتریک مدل سیستما با قاب ماژولار M3

(قابلبت استفاده 3 کلید و پریز در کنارهم )

این مدل از کلید و پریز به عبارتی سه خانه میباشد و در آن میتوان از سه ماژول تک خانه استفاده نمود همچنین عرض قاب بیرونی یا فریم این مدل بیشتر از مدل M2 می‌باشد و تنوع محصولات این مدل حاصل کنار هم قرار گرفتن کلید و پریز M1 و M2 در یک قاب یا فریم می‌باشد و شما می‌توانید متناسب با محل مورد نظرتان ترکیب کلید و پریز، شاسی زنگ و دیمر، کلید یک پل M1 و کلید یک پل M2 و… را در یک فریم به صورت کامل داشته باشید.

در این مدل شما می‌توانید کلید و پریزهای خود را به صورت مختلفی بچینید به طور مثال سه کلید تک ماژول، یک کلید سه ماژول، دو کلید یک ماژول + یک کلید دو ماژول 

همچنین بخوانید :  درباره پریز ارت دار و کاربرد‌های آن

کلید و پریز مدل سیستما با قاب ماژولار M4

(قابلبت استفاده 4 کلید و پریز در کنارهم )

این گروه از کلید و پریز سیستما (دیاموند) دارای  چهار خانه میباشد و قاب بیرونی یا فریم با عرض بیشتر نسبت به مدل M3 است و محصولات این مدل از کنار هم قرار گرفتن کلید و پریز M2 و 1M در یک قاب یا فریم ایجاد می‌شوند و این امکان را دارید تا متناسب با محل مورد نظرتان ترکیب کلید و پریز دلخواه‌تان را در یک قاب یا فریم یک پارچه داشته باشید. در استفاده از قاب M4 سیستما دست شما در چیدن کلید و پریزها باز است و می‌توانید به طور مثال چهار کلید یک پل با هم و یا دوعدد پریز برق در کنار هم و یا دو کلید یک پل با یک پریز در یک مجموعه استفاده نمایید.

پریز مدل سیستما ایران الکتریک 06

کلید و پریز ایران الکتریک مدل سیستما با قاب ماژولار M7

(قابلبت استفاده 7 کلید و پریز در کنارهم )

کلید و پریز سیستما (دیاموند) در این مدل دارای 7خانه و فضا برای 7 ماژول محیا میباشد و  قاب بیرونی یا فریم عریض‌تر از مدل M4  است و تنوع کلید و پریزها در این مدل حاصل کنار هم قرار گرفتن انواع کلید و پریز M1 و M2 و M3  و 4M در یک قاب یا فریم هفت تایی می‌باشد که می‌توانید به جای استفاده از کلید و پریز‌های متعدد از یک قاب یک پارچه هفت تایی استفاده نمایید.

با استفاده از یک کلید ماژولار سیستما مدل M7 شما می‌توانید تعداد زیادی از کلید و پریزهای مورد استفاده خود را در این قاب بچینید و به صورت یکپارچه همه را در کنار هم داشته باشید.

 

جهت اطلاع از آخرین قیمت ها و دریافت مشاوره رایگان و همچنین سفارش کلید و پریز مدل سیستما (دیاموند) لطفا از طریق واتساپ با شماره 9590 767 0912 در ارتباط باشید

4.9/5 - (3282 امتیاز)