مقالات

محصولات جدید ایران الکتریک 1402

کلید پریز جدید ایران الکتریک

در این مقاله از بلاگ سایت ایرن الکتریک قرار است به 30 تا از جدید ترین محصولات ایران الیکتریک بپردازیم.هر چند روز منتظر یک مدل محصول جدید باشید. ایران الکتریک جدیدترین مدل کلید و پریز های روز دنیا را با آخرین متد طراحی و برای شما به ارمغان می آورد.محصولاتی لوکس مانند کلید و پریز های متال، کلید پریز کریستالی شیشه ای و چرمی و کلید و پریز های پلکسیکلید پریز های طرح متال و کلی طرح و تنوع جدید که شما را در دنیایی از خلاقیت و نوآوری و زیبایی و کیفیت محصور خواهد کرد.شما لایق کیفیت هستید…


promo-banner-image
کلید پریز

کلید پریز برلیان پلکسی سفید ایران الکتریک

 

کلید و پریز مدل پلکسی سفید یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت ایران الکتریک میباشد که با استفاده از متریال پلکسی گلاس سفید تهیه شده است و علاوه بر زیبایی چشمگیر دارای کیفیت فوق العاده بالایی میباشد .

کلید پریز پلکسی ایران الکتریک بر پایه مکانیزم های برلیان میباشد بدین گونه که قاب دور pelaxi بر روی مکانیزم های مدل برلیان نصب میگردد.قاب دور و کادر رویه این مدل کلید پریز از جنس پلکسی گلاس میباشد که همان کلید و پریز طلقی سفید میباشد که علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بسیار میباشد و همچنین دارای مهر استاندارد میباشد.

کلید پریز جدید پلکسی سفید ایران الکتریک در کنار زیبایی و کیفیت بالا دارای قیمت مصرف کننده بسیار مناسب میباشد و بازه ی قیمتی به صورت میانگین 24000 تومان میباشد.جهت خرید این محصول میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

همچنین بخوانید :  معرفی انواع کلید پریز ضد آب

promo-banner-image

کلید پریز برلیان پلکسی مشکی ایران الکتریک

کلید و پریز مدل پلکسی مشکی یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت ایران الکتریک میباشد که با استفاده از متریال پلکسی گلاس مشکی تهیه شده است و علاوه بر زیبایی چشمگیر دارای کیفیت فوق العاده بالایی میباشد .

کلید پریز پلکسی ایران الکتریک بر پایه مکانیزم های برلیان میباشد بدین گونه که قاب دور pelaxi بر روی مکانیزم های مدل برلیان نصب میگردد.قاب دور و کادر رویه این مدل کلید پریز از جنس پلکسی گلاس میباشد که همان کلید و پریز طلقی مشکی میباشد که علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بسیار میباشد و همچنین دارای مهر استاندارد میباشد.

کلید پریز جدید پلکسی مشکی ایران الکتریک در کنار زیبایی و کیفیت بالا دارای قیمت مصرف کننده بسیار مناسب میباشد و بازه ی قیمتی به صورت میانگین 26000 تومان میباشد. جهت خرید کلید پریز پلکسی مشکی میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

promo-banner-image

کلید پریز برلیان طرح متال زیتونی

کلید و پریز طرح متال زیتونی یکی دیگر از محصولات جدید شرکت ایران الکتریک میباشد که جزو کلید و پریز های لوکس میباشد که از پلی کربنات ساخته شده است و طرح خَش دار آن به گونه ای است که دقیقا حس فلز را به شما القا میکند و از لمس آن لذت خواهید برد.

کلید پریز متال زیتونی ایران الکتریک بر پایه مکانیزم های برلیان میباشد بدین گونه که قاب دور طرح متال بر روی مکانیزم های جدید و به روز شده ی مدل برلیان نصب میگردد.قاب دور و کادر رویه این مدل کلید پریز از پلی کربنات میباشد ولی با عملیات های مختلف از جمله روکش کردن با آلیاژهای خاص همانند مس و همچنین آبکاری کردن علاوه بر کیفیت و دوام و استقامت بالا حس و حال کلید و پریز های فلزی را به مصرف کننده القا میکند.کلید پریز متال زیتونی دارای مهر استاندارد میباشد.

همچنین بخوانید :  آشنایی با انواع جعبه فیوز برق

کلید پریز جدید طرح متال زیتونی ایران الکتریک در کنار زیبایی و کیفیت بالا دارای قیمت مصرف کننده بسیار مناسب میباشد و بازه ی قیمتی به صورت میانگین 35000 تومان میباشد. 

کلید و پریز طرح الیزه

کلید و پریز طرح الیزه

کلید و پریز طرح الیزه یکی دیگر از محصولات جذاب برند ایران الکتریک بوده است که علاوه بر کیفیت و تنوع بالایی که دارد ، همچنین دارای کیفیت بسیار مرغوبی بوده است که شما می‌توانید از این مدل برای اکثر قسمت های خانه و بلکه شرکت ها و محل کار هم نیز بهره ببرید و استفاده کنید. همچنین کلید و پریز طرح الیزه در سه دسته بندی الیزه اقتصادی ، الیزه رنگی و الیزه طرح متال نیز بوده است که بسته به نیاز خود و بودجه خود می‌توانید یکی را انتخاب و خریداری کنید .

کلید و پریز طرح الیزه بر پایه مکانیزم های برلیان میباشد بدین گونه که قاب دور طرح متال بر روی مکانیزم های جدید و به روز شده ی مدل برلیان نصب میگردد.قاب دور و کادر رویه این مدل کلید پریز از پلی کربنات میباشد ولی با عملیات های مختلف از جمله روکش کردن با آلیاژهای خاص همانند مس و همچنین آبکاری کردن علاوه بر کیفیت و دوام و استقامت بالا حس و حال کلید و پریز های فلزی را به مصرف کننده القا میکند.کلید پریز متال زیتونی دارای مهر استاندارد میباشد.

کلید پریز برلیان کلاسیک

کلید و پریز برلیان طرح کلاسیک

کلید پریز برلیان کلاسیک می‌توان گفت به جرئت که یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت ایران الکتریک بوده است که محصولات آن دارای تنوع در این مدل بسیار بالا بوده است و همچنین دارای بالاترین استاندارد ها بوده است که از لحاظ ایمنی همه فن حریف بوده است . همچنین علاوه بر کیفیت و تنوع بالا ، این دسته از محصولات دارای طرح کلاسیک و زیبایی فوق العاده ای داشته است که در خانه های که تم انجا کلاسیک و لوکس بوده است بهترین گزینه برای استفاده کلید پریز برق ، کلید پریز برلیان کلاسیک بوده است که به دلیل رنگ بندی بالا و تنوع در طرح می‌تواند نیاز هر سلیقه ای را برطرف کند. جنس بدنه این محصولات از پلی کربنات بوده است که دارای مقاومت بسیار بالایی بوده است و همچنین ضد خش می‌باشد و کنتاکت های برنجی و دارای رنگ الکترواستاتیک میباشد.

4.9/5 - (224 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *