کلید پریز

پریز توکار کابینتی

built in sockets

پریز توکار کابینتی

آیا می توانم پریز برق را در داخل کابینت قرار دهم؟

بله. پریزهای توکار کابینتی مخصوص این کار هستند. هنگامی که قصد اضافه کردن پریز توکار کابینتی داشتید، طرح خود را به برقکار خود ارائه دهید تا نحوه صحیح اضافه کردن پریز را برای شما شرح دهد و اجرا کند.

یک برقکار خوب باید بتواند مشکلات احتمالی پروژه را پیش بینی کند و طبق سلیقه شما آن را پیاده سازی کند.

آیا پریز توکار کابینتی ایمن است؟
بله کاملا. این پریزها دارای محفظه و درب مخصوص هستند و کاملا از فضای اطراف ایزوله هستند.

پریز توکار کابینتی یک راه حل عالی برای برق رسانی به وسایل الکتریکی و الکترونیکی شما در نقاط مختلف آشپزخانه و جاهای دیگر است، اما مهم است که یک پریز کابینتی مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنید.

Cabinet built in socket iran
پریز توکار کابینتی ایران الکتریک

بهترین محل برای قرارگیری پریز توکار در آشپزخانه، معمولا کجاست؟

هنگام برنامه ریزی برای قرار دادن پریز، “مثلث آشپزخانه”، یعنی منطقه بین اجاق گاز، یخچال و سینک را در نظر بگیرید. این فضا می تواند محل مناسبی برای جایگذاری پریز باشد.

پریز توکار کابینتی

با افزایش وسایل برقی در محیط اطراف مشکل دسترسی به پورت های رابط مانند برق به یک دردسر بزرگ در محیط های کار و زندگی افراد مبدل شده است. به همین دلیل پریزهای توکار تبدیل به محصولات بسیار پرکاربرد در زندگی مدرن امروزی شده است.

این پریزها با پورت های مختلفی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند باعث حذف اجزاء اضافی در چیدمان وسایل منزل می شوند و دسترسی به پریز برق را بسیار آسان می کنند.

Outlet box Iran electric

این مدل پریز توکار کاربردهای فراوانی در میزهای اداری و آشپزخانه ها دارند. معمولا در آشپزخانه ها مشکل دسترسی لوازم برقی مانند آبمیوه گیری، میکسر، چرخ گوشت و …  به پریز برق وجود دارد و نمیتوان وسیله را در محل دلخواه قرار داد و از طرفی استفاده از چند راهی برق (سه راهی برق) باعث بروز مشکلاتی در رفت و آمد افراد و زشت شدن محیط و بهم ریختگی دکوراسیون می شود.

built in socket

در محل های اداری معمولا کارمندان در اطراف خود احتیاج به چند پریز برای رایانه، لپ تاپ، پرینتر، فکس، شارژ گوشی همراه و… دارند. پریز توکار این نیاز را بدون بهم ریختگی دکوراسیون محل حل می‌کند و به بهترین شکل ممکن دسترسی شما به برق را ممکن می‌کند.

همچنین بخوانید :  کلید پریز لمسی

پریزهای کابینتی توکار ایران الکتریک

امتیاز این post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *