کلید پریز

قیمت کلید پریز

کلید و پریز

قیمت کلید پریز یکی از نکات مهم و قابل توجه برای خریداران است. ایران الکتریک به دلیل تولید انواع کلید و پریز در طرح ها و رنگ های مختلف و متفاوت، دارای محدوده قیمت وسیعی است. این محدوده حدودا از 36 هزار تومان شروع می شود که در مقایسه با سایر برندهای کلید و پریز، کاملا به صرفه و اقتصادی و بی رغیب است.

در ادامه به معرفی انواع کلید و پریز ایران الکتریک به ترتیب ارزان ترین تا گران ترین قیمت می پردازیم.

کلید پریز ارس اقتصادی

کلید پریز مدل ارس اقتصادی در رنگ های سفید و کرم از محصولات اقتصادی ایران الکتریک هستند. مدل ارس با قاب دور گرد طراحی متفاوت و نسبتا جدیدی در مقایسه با سایر کلید پریزهای دیگر دارد. این محصول از محصولات پرطرفدار ایران الکتریک است و شما میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر همه محصولات ارس اقتصادی و قیمت آن ها را مشاهده کنید.

مشاهده محصولات ارس اقتصادی

کلید پریز برلیان اقتصادی

کلید پریز مدل برلیان اقتصادی در رنگ های سفید و کرم از محصولات اقتصادی ایران الکتریک هستند. مدل برلیان با قاب چهار گوش (نوک تیز)، طراحی ساده و کیفیت عالی دارد. این محصول از محصولات پرطرفدار ایران الکتریک است و شما میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر همه محصولات برلیان اقتصادی و قیمت آن ها را مشاهده کنید.

همچنین بخوانید :  ایمنی کلید و پریز

مشاهده محصولات برلیان اقتصادی

کلید پریز ایران اقتصادی

کلید پریز مدل ایران اقتصادی در رنگ های سفید و کرم از محصولات اقتصادی ایران الکتریک هستند. مدل ایران با قاب چهار گوش (نوک تیز)، طراحی ساده و کیفیت عالی دارد. این محصول از محصولات قدیمی ایران الکتریک است و شما میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر همه محصولات برلیان اقتصادی و قیمت آن ها را مشاهده کنید.

مشاهده محصولات ایران اقتصادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *