کلید پریز

طرح های خلاقانه کلید و پریز

های کلید پریز

طرح های خلاقانه کلید و پریز


با ظهور تکنولوژی، به نظر می رسد که تعداد لوازم الکترونیکی موجود در منازل مردم افزایش قابل توجهی داشته است که مستقیماً منجر به افزایش پریز، کلید و پریزهای الکترونیکی برای اتصال آنها شده است. اکثر سازندگان این امر را ضروری نمی دانند. به اندازه کافی به طراحی این قطعات الکتریکی توجه کنید، اما چند شرکت وجود دارند که به پتانسیل های بکر این بازار پی برده اند و تصمیم گرفته اند با تولید کلید های نوآورانه و مد روز از آن سود ببرند که نه تنها به شما کمک می کند تا انواع مختلف را تقویت کنید. گجت های الکترونیکی در خانه شما وجود دارد، اما به هم ریختگی سیم ها را تحت کنترل داشته باشید، در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و دوشاخه های شلوغ بیشتری را نگه دارید.

The Show-Off Strip

powerbridge

ظاهر بی سیم توسط بسیاری ترجیح داده می شود زیرا کار با سیم های برق بسیار دشوار است، به خصوص برای افراد دارای بچه. اما مدیریت سیم ها با Power Bridge مشکلی ندارد. طراحی شیک آن نیاز به پنهان کردن سیم ها را برطرف می کند تا اتاق مرتب و ایمن به نظر برسد. شیارهای دوشاخه در این نوار بادوام برای مدیریت بهتر دوشاخه در زیر پل قرار دارند. هر پریز دارای یک چراغ نشانگر است که کل انرژی مصرف شده توسط آن ابزار خاص را نشان می دهد.

Donut Power Strip

donut plug

Hang On Outlet

  1. نوار برق دونات که توسط Ramei Kuem طراحی شده است، یک راه حل مناسب برای مشکلی که امروزه توسط چندین نوار برق ایجاد می شود، به ویژه عدم توانایی در نگه داشتن آجرهای برق بزرگی که در تعدادی از وسایل برقی وجود دارد، ارائه می دهد. هر پریز می تواند در سوکت خود بچرخد تا بهترین تناسب را به دست آورد. شکل منحصر به فرد آن نیز برای سیستماتیک نگه داشتن کابل کشی مفید است. در خروجی منتظر بمانید
hang outlet

این در اصل یک پریز برق است که با کمی لبه اضافی برای پشتیبانی از دوشاخه های شل شما مجهز شده است و به شما این امکان را می دهد تا مدیریت برق خود را به خوبی حفظ کنید.

همچنین بخوانید :  همه آنچه باید در مورد کلید و پریز برق بدانید

طرح های خلاقانه کلید و پریز

کلیدهای لبخند

smile switch

این کلید‌های خلاقانه از قدرت نمایش احساسی برای یادآوری و هشدار به شما برای خاموش کردن چراغ‌ها استفاده می‌کنند

پریز Wind Up

wind up socket

پریWind Up برای بچه ها کاملا ایده آل است. دارای یک تایمر متصل به آن است که پس از اتمام مدت زمان تنظیم شده، جریان برق را به پریز قطع می کند.

پریز برق Rozektus Three Dee

rozetkus3d

Rozektus این توانایی را دارد که روی سطح دیوار صاف بخوابد مگر اینکه به بیش از یک دوشاخه نیاز باشد.

کلید ON

switch on


کلید ON که توسط طراح روسی بوراکوف دنیس طراحی شده است، می تواند به مردم یادآوری کند که کلید چراغ خانه هنوز با کمک کلمه “ON” که با حروف درشت درشت نوشته شده است، خاموش نشده است.

Belkin Time Outlet

belkin

یک محافظ برق انباشته برش خورده که به چهار ربع جدا شده است، هر بخش از خروجی زمان بلکین یک زمان از روز را نشان می دهد. به محض اینکه آن زمان تمام شد، برق از آن ربع قطع می شود و در ربع بعدی روشن می شود.

Floor Plan Light Switch

کلید نور پلان طبقه

floor

در یک پنل پر از کلید، یادآوری اینکه کدام یک از آن ها برای کدام لامپ است می تواند چالش برانگیز باشد. اما کلید های موجود در کلید روشنایی Floor Plan مطابق با پلان اتاق سفارشی می شوند و به همین ترتیب عمل می کنند.

سوکت مانند آجر

Socket Like Brick

Socket Like Brick

این گزینه را در اختیار شما قرار می دهد تا یک ضربه چندگانه مدولار را مطابق با نیاز خود سازماندهی و کنار هم قرار دهید. شما باید ماژول ها را با دقت بلند کنید یا بردارید و به راحتی اندازه های مختلف را در خود داشته باشید.

همچنین بخوانید :  کلید پریز هوشمند

کلیدهای چراغ Revio

revio light switch


کلیدهای چراغ دیگر خسته کننده نیستند. به کلید های چراغ قابل برنامه ریزی Revio توسط First Hand Design نگاهی بیندازید و همین را خواهید گفت. کلید نور قابل برنامه ریزی Revio جدا از ظاهر جذاب، دارای هشت دکمه صحنه برنامه، یک دکمه روشن/خاموش، کنترل کم نور/روشن، گیرنده مادون قرمز، برنامه شبکه iCAN، حافظه فلش و کلید پنل است. با Revio، می توانید انواع مختلفی از تنظیمات و برنامه ریزی مجدد برای تنظیمات نور داشته باشید. شما حتی می توانید پس زمینه انتخابی خود را برای کلید های دارای نور پس زمینه قرار دهید.

تعمیر، تعویض یا بازیافت هر قطعه به راحتی امکان پذیر است زیرا تمام قطعات پانل جدا هستند. به طور خلاصه، کلیدهای چراغ قابل برنامه ریزی Revio ترکیبی عالی از طراحی منظم و ویژگی های با تکنولوژی بالا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *