دسته‌بندی نشده

خانه خود را از راه دور کنترل کنید

smart home Legrand

خانه خود را از راه دور کنترل کنید


نصب این محصول Legrand به شما امکان می دهد خانه خود را از طریق تلفن هوشمند کنید و به صورت صوتی یا محلی کنترل کنید. به لطف Céliane TM با Netatmo و اپلیکیشن Home + Control، امکان دریافت هشدار در صورت قطع برق و کنترل روشنایی، کرکره های کرکره ای یا وسایل برقی از راه دور وجود دارد. در اینجا مراحل نصب استارتر پک به تفصیل آمده است.

چند مورد استفاده از Céliane TM با Netatmo
فرمان صوتی «Ok Google, روشن کردن چراغ» با Android یا «Hey Siri, روشن کردن چراغ» با Apple
کنترل بی‌سیم عمومی شروع/رسیدن برای خاموش کردن تمام چراغ‌ها با یک حرکت در هنگام خروج.
برنامه Home + Control به شما امکان می دهد همه چیز را از راه دور بررسی کنید و در صورت لزوم اقدام کنید.
مثلاً در صورت قطع برق در پریز، اعلان‌ها را روی تلفن هوشمند خود دریافت کنید.
سوئیچ ها، سوکت ها، میکرو ماژول ها یا کرکره های غلتکی را با استفاده از کنترل های بی سیم کنترل کنید که می توانند بر اساس نیازها یا خواسته ها تغییر مکان دهند.

خانه هوشمند

legrand switch socket

وسایل موجود در بسته لگراند:

  • سوکت کنترل 16 آمپر
  • کنترل عمومی بی سیم
  • صفحات تکمیلی Céliane TM
  • حفاظت از محل ساخت و ساز (برای سوکت کنترل)
  • چسب های قابل جابجایی (برای کنترل بی سیم)

دستورالعمل ها

قوطی مخصوص کلید پریز، عمق 40 میلی متر
سیم های برق 2.5 میلی متر مربع

هشدار امنیتی
به دلایل ایمنی و برای نصب بهینه، قطع برق مدارشکن اصلی قبل از هر گونه مداخله ضروری است.

همچنین بخوانید :  بلک فرایدی (black friday)

مرحله 2: نصب را با محصولات سیمی تکمیلی تکمیل کنید
هنگامی که سوکت کنترل نصب شد، نصب را می توان با محصولات سیمی تکمیل کرد:

سوئیچ متصل به دیمر
سوکت برق 16A متصل
میکرو ماژول روشنایی
سوئیچ متصل برای کرکره

برای اطلاعات دقیق در مورد نصب این محصولات، به آموزش های موجود در Legrand.fr مراجعه کنید

مرحله 3: نصب محصولات سیمی را نهایی کنید
کنترل بی‌سیم عمومی را روی شروع قرار دهید. این کنترل که با سوکت Control مرتبط است، به شما امکان می دهد تمام محصولات را به هم متصل کنید. سپس به سادگی برق را وصل کنید. یک چراغ قرمز ثابت روی جک کنترل روشن می شود تا نشان دهد برق روشن است.

مرحله 4: محصول را پیکربندی کنید. برای پیکربندی محصول به آموزش موجود در Legrand.fr مراجعه کنید.

پریز دوشاخه هوشمند

پریز دوشاخه هوشمند

پریز دوشاخه هوشمند

پریز دوشاخه هوشمند یک دوشاخه با فناوری به روز است که به آن امکان می دهد از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل شود. منبع تغذیه پریز دوشاخه و منبع تغذیه هر وسیله الکتریکی که به آن وصل شده است، می تواند از راه دور از طریق تلفن هوشمند یا تبلت هوشمند با استفاده از دستورات صوتی کنترل شود.

پریز دوشاخه هوشمند چه کار می کند؟ 

پریز دوشاخه‌های هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهند که وسایل الکتریکی را در هر زمان روشن و خاموش کنند، آنها را با زمان‌بندی خودکار یا تایمر تنظیم کنند. آنها همچنین می توانند به عنوان بخشی از یک سیستم خانه هوشمند بزرگتر به سایر دستگاه های خانه هوشمند متصل شوند.

همچنین بخوانید :  معرفی انواع کلید پریز ضد آب

پریز  دوشاخه های هوشمند در سراسر خانه مفید هستند. به عنوان مثال، می توان از آنها با لامپ ها برای روشن کردن چراغ ها در زمانی که هیچ کس در خانه نیست استفاده کرد. آنها می توانند خیال خود را از بابت خاموش شدن محصولاتی مانند اتو مو فراهم کنند. آنها می توانند صبح ها با یک فرمان صوتی رادیو و قهوه ساز را روشن کنند. و برای استفاده در پریزهایی که دسترسی به آنها سخت است ایده آل هستند. برخی از دوشاخه های هوشمند همچنین می توانند مصرف انرژی را برای کمک به کنترل قبوض برق کنترل کنند.

دوشاخه هوشمند یک دوشاخه با فناوری داخلی است که به آن امکان می دهد از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل شود. منبع تغذیه دوشاخه و بنابراین منبع تغذیه هر وسیله الکتریکی که به آن وصل شده است، می تواند از راه دور از طریق تلفن هوشمند یا تبلت یا با بلندگوی هوشمند با استفاده از دستورات صوتی کنترل شود.

دوشاخه هوشمند چه کار می کند؟

دوشاخه‌های هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهند که وسایل الکتریکی را در هر زمان روشن و خاموش کنند، آنها را با زمان‌بندی خودکار یا تایمر تنظیم کنند. آنها همچنین می توانند به عنوان بخشی از یک سیستم خانه هوشمند بزرگتر به سایر دستگاه های خانه هوشمند متصل شوند.

دوشاخه های هوشمند در سراسر خانه مفید هستند. به عنوان مثال، می توان از آنها با لامپ ها برای روشن کردن چراغ ها در زمانی که هیچ کس در خانه نیست استفاده کرد. آنها می توانند خیال خود را از بابت خاموش شدن محصولاتی مانند اتو مو فراهم کنند. آنها می توانند صبح ها با یک فرمان صوتی رادیو و قهوه ساز را روشن کنند. و برای استفاده در پریزهایی که دسترسی به آنها سخت است ایده آل هستند. برخی از دوشاخه های هوشمند همچنین می توانند مصرف انرژی را برای کمک به کنترل قبوض برق کنترل کنند.

همچنین بخوانید :  فازمتر دیجیتالی چیست؟ نحوه‌ی کار فازمتر دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *