دسته‌بندی نشده

کلید پریز چه رنگی بخرم؟

کلید پریز

یکی از عناصر مهم در طراحی داخلی خانه و محل کار کلید و پریز است. انتخاب درست کلید و پریز میتواند طراحی محل زندگی شما را بسیار زیباتر از قبل کند. اولین موضوعی که باید به آن دقت کنید رنگ کلید و پریز است
رنگ کلید پریز معمولا باید مکمل رنگ دیوار و سنگ های کف خانه باشد. سفید همچنان محبوب‌ترین رنگ روکش کلید پریز است و تطبیق رنگ های موجود در خانه با آن‌ آسان‌تر است.
اگر دقت کرده باشید بیشترین طیف رنگ در کلیدهای برق، پریزها، دیمرها، دستگاه های حرکتی، سیستم های صوتی و کنترل های امنیتی خانه را در رنگ سفید خواهید یافت. تقریباً همیشه بهترین کار این است که روکش های خروجی و صفحات کلید خود را سفید نگه دارید.

اول از همه، این با قالب شما مطابقت دارد و عالی به نظر می‌رسد. این نیز یک راه آسان برای منسجم کردن طراحی خانه شما است، زیرا کلید و پریزها یکسان به نظر می رسند.

در کل انتخاب رنگ کلید پریز یک مسئله ی سلیقه ای است و هرکس می تواند طبق سلیقه خود خانه خود را طراحی کند، اما دقت در سِت بودن رنگ و استایل کلید پریز با رنگ دیوار ها و میز و صندلی و … خانه، می تواند ظاهری جذاب برای فضای خانه شما بسازد.

انواع کلید پریز ایران الکتریک

مدل ارس

کلید و پریز مدل ارس رنگی جدیدترین و یکی از آخرین مدل کلید و پریز تولید شده توسط شرکت ایران الکتریک میباشد. کلید پریز های مدل ارس با طراحی بی نظیر و جدید در سال 2021 به بازار عرضه گردید.

همچنین بخوانید :  مهم ترین تفاوت ها میان کابل و سیم

قاب‌های کلید پریز مدل ارس در رنگ‌های نقره ای ، بژ، زغالی و سفید و مشکی موجود میباشد که شما میتوانید هرکدام از این قاب ها را با رنگ رویه مورد نظرتان ترکیب کرده و کلید و پریز جدید دلخواه را بسازید.

مدل برلیان

مدل برلیان رنگی از کلید و پریز دارای قاب های رنگی هستند که شامل چهار رنگ اصلی بژ، نقره ای، زغال‌سنگی و زرشکی میباشد. در این مدل از مکانیزم برلیان استفاده شده است با این تفاوت که قاب دور و قاب رویه این کلید پریز ها قابل جدا شدن و تعویض هستند و قابلیت تغییر دارند.

مدل ایران

کلید و پریز مدل ایران یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین مدل‌های کلید پریز تولید شده توسط شرکت ایران الکتریک میباشد. کلید پریز‌های مدل ایران 2009 و ایران 2008 در طول مدت تولید در طی سالیان متوالی همگی دارای مکانیزم به روز شده و منطبق با طراحی روز دنیا و همگام با آخرین استانداردهای جهانی میباشند.

مدل الیزه

قیمت کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه
کلید و پریز مدل الیزه به لطف قیمت مناسب و طراحی خاص یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین مدل های کلید پریز تولید شده توسط شرکت ایران الکتریک است.

کلید پریز های مدل الیزه همگی دارای مکانیزم به روز شده و منطبق با طراحی روز دنیا و همگام با آخرین استانداردهای جهانی میباشند. این مدل کلید و پریز توسط جدیدترین دستگاه ها و به روزترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته میشود.

شرکت ایران الکتریک در ساخت کلید و پریز مدل الیزه با استفاده از مرغوبترین متریال بهترین کیفیت رو برای شما به ارمغان می‌آورد. کلید و پریز الیزه با توجه به کیفیت بالا و طراحی عامه پسند و همچنین دوامی ماندگار دارای قیمت مناسبی برای مصرف‌کنندگان عزیز میباشد.

همچنین بخوانید :  بلک فرایدی (black friday)

در اینجا انواع کلید پریز شرکت ایران الکتریک با طیف رنگی گسترده و متفاوت را مشاهده میکنید. برای مشاهده همه محصولات می توانید به صفحه فروشگاه ایران الکتریک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *