کلید پریز

کلید پریز جدید

کلید و پریز جدید

کلید پریز جدید

کلید پریز جدید ایران

مانیتورینگ انرژی با پریز برق

نظارت و کنترل مصرف برق به وسیله پریز برق


پریز با مانیتورینگ انرژی یک راه حل ایده آل برای کسانی است که علاقه مند به کاهش هزینه قبض برق هستند. پریز برق با نظارت بر انرژی با اتصال به منبع تغذیه اصلی و ایجاد جریان AC دوم در داخل کابل برق کار می کند.

مانیتورینگ برای اندازه گیری مصرف انرژی استفاده می شود. سپس پریز داده ها را از طریق Wi-Fi یا از طریق یک شبکه محلی به یک برنامه در تلفن هوشمند شما منتقل می کند. این به شما امکان می دهد مصرف برق هر دستگاه را کنترل کنید و تغییرات لازم را برای کاهش مصرف انجام دهید.

پریز جدید2

همچنین می‌توانید برنامه‌ای تنظیم کنید تا مطمئن شوید که دستگاه‌هایتان در زمان مناسب خاموش می‌شوند، مثلاً بعد از خواب یا زمانی قصد بیرون رفتن دارید.

این سوکت هوشمند به شما امکان می دهد تا با یک ضربه بر روی دستگاه تلفن همراه خود، روشن یا خاموش بودن لوازم خانگی و لوازم دیگر را کنترل کنید. این پریز برق هوشمند وسایل برقی شما را تشخیص می‌دهد و در مواقعی که نیازی به آن نیست آنها را خاموش می‌کند تا هزینه‌های مصرف

انرژی، کاهش یابد. سوکت دوشاخه هوشمند قابل برنامه ریزی را می توان از طریق برنامه Smart Life یا با کنترل صوتی توسط Alexa یا Google Assistant کنترل کرد. طراحی جمع و جور دستگاه، سوکت های مجاور را مسدود نمی کند و به راحتی می توان آن را در پریزهای موجود قرار داد.

همچنین بخوانید :  قیمت انواع کلید پریز ایران الکتریک

کلید و پریز های هوشمند را می توان به سیستم های هشدار متصل کرد و آنها را قادر می سازد تا چراغ ها را در شب روشن کنند و حالت شب را فعال کنند. همچنین می‌توان آن‌ها را فعال کرد تا زمانی که شخصی وارد اتاق می‌شود یا دما به حد بحرانی می‌رسد، زنگ هشدار را فعال کند.

محصولات جدید ایران الکتریک

چند نمونه از محصولات جدید ایران الکتریک

ارس نقره ای زه سفید

ارس سفید زه طرح متال

ارس مشکی زه طرح متال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *