تکنولوژی, کلید پریز

کلید لمسی هوشمند WIFI

کلید لمسی هوشمند

کلید لمسی هوشمند WIFI

کلید لمسی هوشمند

ABUK 1 gang Smart Light Switch کلید هوشمند WIFI کلید Alexa و Google Home

لمسی هوشمند5

کلید لمسی هوشمند


قابلیت ارائه:
9999 بار استفاده در ماه

لمسی هوشمند2

این کلید هوشمند از پوسته ABS مقاوم در برابر شعله و پنل شیشه ای مقاوم ساخته شده است که دوام خوبی دارد. طراحی لوکس و مدرن این محصول برای اکثر خانه ها با سبک های مختلف دکوراسیون مناسب است. از قابلیت های این محصول میتوان به کنترل صوتی و کنترل از راه دور اشاره کرد، که می توانید آن را با Amazon Alexa یا Google Assistant برای کنترل صدا متصل کنید. چراغ های خود را با استفاده از برنامه “Smart Life” (iOS یا Android) در هر زمان یا هر مکان کنترل کنید.

لمسی هوشمند

کلید هوشمند 1 ردیفه Abuk از طراحی پانل دیواری تک ردیفی استفاده می کند که به شما امکان می دهد با هر جعبه استاندارد تک ردیفی استفاده کنید. این برای کار با الکسا و گوگل هوم طراحی شده است، بنابراین می توانید از تلفن هوشمند، ساعت هوشمند یا تبلت برای کنترل دستگاه های متصل به کلید خانه استفاده کنید. کلید چراغ هوشمند دارای نشانگر LED داخلی است که در حالت جفت شدن نور آبی ساطع می کند و در صورت اتصال به دستگاه های دیگر خاموش می شود.

به راحتی کلید را برای اتصال به کامپیوتر و تلفن همراه تنظیم کنید و از آن استفاده کنید. کلید را با همان عملکرد تلفن همراه که فقط نیاز به اتصال به اینترنت دارد (نیازی به دانلود برنامه نیست) دریافت کنید. این یک لوازم خانگی یا همراه هوشمند است که به راحتی قابل نصب و استفاده است و به شما امکان می دهد در آینده با لوازم خانگی ارتباط برقرار کنید.

همچنین بخوانید :  کلید و پریز برلیان کریستال 2024

کلید چراغ هوشمند Abuk 1 Gang کلید وای فای هوشمند کلید WiFi الکسا و گوگل هوم برای رفع نیازهای فناوری اینترنت اشیا به امکانات امنیتی خانه مجهز شده اند. این کلید خانه هوشمند عالی ما است که می تواند مستقیماً از طریق بلوتوث، WiFi یا اتصال به تلفن همراه / تبلت / رایانه شخصی ما متصل شود.

کلید چراغ هوشمند Abuk 1 Gang کلید وای فای هوشمند Tuya کلید WiFi Alexa و Google home می توانند کلید های هوشمند سیاه و سفید را به هم متصل کنند و هر گونه لوازم اولیه را به صورت آنلاین پیدا کنند. نصب ساده، از طریق اتصال بی سیم، حتی اگر به EDC یا کلمه راه دور مجهز نباشید، از طریق نصب به / از، فقط می توانید مستقیماً از طریق سوراخ قفل تعامل کنید.

لمسی هوشمند3

کلید چراغ هوشمند Abuk 1 Gang یک کلید هوشمند است که به شما کمک می کند تا تمام چراغ های خانه از جمله الکسا و گوگل هوم را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید. این کلید هوشمند را می توان بدون هاب یا وای فای به اینترنت متصل کرد. می توان آن را به راحتی بدون اتصال منبع تغذیه اضافی نصب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *