کلید پریز

قیمت انواع کلید پریز ایران الکتریک

قیمت کلید پریز

قیمت انواع کلید پریز ایران الکتریک

قیمت انواع کلید پریز

کلید پریز ایران الکتریک در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و همین امر باعث شده تا بازه قیمت متفاوت و متنوعی داشته باشد.

از کلید پریز ارزان 30 هزار تومانی بگیر به بالا.

جنس این کلید و پریز ها اکثرا از پلی کربنات است و کیفیت ساخت همه محصولات درجه یک هستند و دلیل اختلاف قیمت محصولات، نوع محصول، شکل ظاهری، رنگ و قدمت تولید کلید پریز است.

مثلا کلید پریز ایران مدل 2009 جزو قدیمی ترین محصول شرکت ایران الکتریک است که در رنگ های سفید و کرم ساده تولید می شوند. سادگی و قدیمی بودن این محصول باعث شده قیمت آن نسبت به بقیه محصولات جدید، کمتر باشد.

محصولات اقتصادی شرکت ایران الکتریک مدل های زیر هستند:

کلید پریز ایران اقتصادی 2009

iran white cream

کلید پریز برلیان اقتصادی

کلید و پریز برلیان اقتصادی در دورنگ سفید و کرم تولید می شوند و ظاهر بسیار متفاوتی با مدل ایران دارد. طراحی مدرن و قابلیت سِت شدن با طیف وسیعی از انواع کاغذ دیواری و رنگ دیوار منزل و محل کار از ویژگی های بارز این محصول است.

کلید پریز ارس اقتصادی

کلید و پریز ارس اقتصادی در دورنگ سفید و کرم تولید می شوند. تفاوت آن با مدل برلیان، لبه های گرد کلید و پریز است. این محصولات بسیار پرطرافدار هستند و قابلیت سِت شدن با طیف وسیعی از انواع کاغذ دیواری و رنگ دیوار منزل و محل کار را دارند.

همچنین بخوانید :  انواع پریز و دوشاخه در سراسر جهان

در ادامه می توانید قیمت کلید یک پل ارس سفید و ارس کرم را مشاهده و مقایسه کنید.

کلید پریز الیزه اقتصادی

کلید و پریز الیزه اقتصادی در دورنگ سفید و کرم تولید می شوند. این محصولات پرطرافدار هستند و قابلیت سِت شدن با طیف وسیعی از انواع کاغذ دیواری و رنگ دیوار منزل و محل کار را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *