تکنولوژی

بهترین دوشاخه های هوشمند 2024

پریز هوشمند

با این پریز های هوشمند خانه خود را باهوش تر کنید!

پریز های هوشمند

وقتی اکوسیستم یک خانه هوشمند را کنار هم می‌چینید، بهترین دوشاخه‌های هوشمند باید در صدر فهرست موارد ضروری شما قرار بگیرند. جایگزین کردن همه چیز در خانه شما با یک نسخه هوشمندتر می تواند هزینه بر باشد، و مطمئناً لوازم زیادی وجود دارد که به دلایلی می خواهید آنها را نگه دارید، ولی مزایای استفاده از لوازم هوشمند آنقدر زیاد هستند که انجام این کار را منطقی نشان دهد.

مراحل نصب و راه اندازی دوشاخه های هوشمند بسیار ساده است. فقط آنها را به پریز وصل کنید! پشنهاد می شود از تلفن برای شروع کار با آنها استفاده کنید و به هاب هوشمند خود متصل شوید.

شاید بخواهید زمانی که در رختخواب هستید یک لامپ را خاموش کنید یا زمانی که به سمت حمام می روید قهوه ساز را روشن کنید. فقط می‌توانید از دستیار صوتی در هر کدام از بهترین بلندگوهای هوشمند یا نمایشگرهای هوشمندی که در خانه خود دارید برای روشن یا خاموش کردن سریع آن دستگاه استفاده کنید.

smart plug 2

مزیت دیگر دوشاخه های هوشمند، صرفه جویی در مصرف انرژی است. برای خیلی ها این سوال پیش می آید که آیا دوشاخه های هوشمند در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند یا نه، جواب بله است. شما می توانید به راحتی در هر زمان که از آنها استفاده نمی کنید، مثلا زمانی که خانه خود

را ترک کرده اید، آنها را با استفتده از تلفن همراه خود خاموش کنید و مصرف انرژی خود را به حداقل برسانید. شما توسط یک اپلیکیشن موبایل به این پریز های دوشاخه دار وصل میشوید و کنترل برق را در دست میگیرید.

همچنین بخوانید :  بهترین ابزار هوش مصنوعی در سال 2023

پریز های هوشمند با مارک‌های شناخته شده معمولا با Amazon، Apple HomeKit و Hive کار می‌کنند.

smart plug 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *