مقالات

معرفی انواع کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان

کلید پریز ایران مدل برلیان

کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان یکی از جدیدترین و متنوع ترین مدل های کلید پریز تولید شده توسط شرکت ایران الکتریک میباشد. کلید پریز های طرح برلیان همگی دارای مکانیزم جدید منطبق با طراحی روز دنیا و همگام با آخرین استانداردهای جهانی میباشند.

این مدل کلید و پریز توسط جدیدترین دستگاه ها و به روزترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شود. شرکت ایران الکتریک در ساخت کلید و پریز مدل برلیان با استفاده از مرغوبترین متریال بهترین کیفیت رو برای شما به ارمغان می‌آورد.

مدل برليان با توجه به کیفیت بالا و طراحی روز و همچنین دوامی ماندگار دارای قیمت مناسبی برای مصرف‌کنندگان عزیز میباشد. در ساخت این نوع کلید پریز از متریالی شامل پلی کربنات و ABS و همچنین فلز برنج و مس استفاده شده است.

نکات مهم هنگام خرید کلید و پریز برلیان

از نکات مهم هنگام خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان این است که کلید و پریز برليان همگی دارای یک نوع مکانیزم و زیرساخت ثابت می باشند و همگی از کیفیت یکسانی برخوردار هستند. تنها وجه تمايز انواع این مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رویه کلید پریز می باشد؛ یا به عبارتی ساده تر می توان گفت از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کلید پریز برليان در شکل ظاهری این نوع کلید پریز ها است.

انواع کلید پریز ایران مدل برلیان

کلید پریز برلیان اقتصادی

این دسته از کلید پریز ایران مدل برلیان دارای قیمت های مناسب و کیفیتی خوب می باشد که در دو رنگ سفید و کرم تولید شده است.

همچنین بخوانید :  آشنایی با تاریخچه کلید و پریز برق (از گذشته تا به امروز)

کلید پریز برلیان رنگی

کلید پریز ایران مدل برلیان رنگی از کلید و پریز های دارای قاب های رنگی هستند که شامل چهار رنگ اصلی بژ، نقره ای، زغال‌سنگی و زرشکی می باشد. در این مدل از مکانیزم برلیان استفاده شده است با این تفاوت که قاب دور و قاب رویه این کلید پریز ها قابل جدا شدن و تعویض هستند و قابلیت تغییر دارند. مصرف کنندگان با توجه به سلیقه خود و نوع طراحی دکوراسیون داخلی خود، می‌توانند رنگ مورد نظر خود را از بین تنوع رنگی که این مدل دارد انتخاب کنند.

کلید پریز برليان طرح کلاسیک

کلید پریز ایران مدل برلیان طرح کلاسیک از جدیدترین مدل کلید پریز های ساخته شده  و از سری کلید و پریز های لوکس می باشند. در طراحی این نوع از کلید پریز ها سعی بر آن شده تا از طرح های کلاسیک معروف و قدیمی و سنتی استفاده شود.

این مدل شامل سه طرح با نام های فلورا، آرکا و پارما است که هرکدام تنوع رنگی داشته و یادآور طراحی های منحصر به فرد می باشد، برای مثال طرح آرکا برگرفته از طرح های معروف ورساچه ساخته شده است.

کلید پریز برلیان طرح فلورا

کلید پریز برلیان طرح فلورا

 کلید پریز برلیان طرح آرکا

کلید پریز برلیان طرح آرکا

کلید پریز برلیان طرح پارما

کلید پریز برلیان طرح پارما

کلید پریز برلیان متال

در ساخت کلید پریز برلیان مدل متال از متریال فلزی (آلومینیوم و سرب خشک و…) استفاده شده است و جنس قاب رویه کلید و پریز فلزی می باشدکه مصرف کننده هنگام لمس کلید پریز حس فوق العاده ای (حس کیفیت، حس دوام، حس اصالت) را تجربه خواهد کرد.

همچنین بخوانید :  چگونه با نورپردازی سبک دکوراسیون مینیمال داشته باشیم؟

در حال حاضر این مدل در رنگ های متال سیلور، متال طلایی و متال زیتونی تولید می گردد و از جدید ترین مدل های کلید پریز و به نوعی جزو کلید پریز های لوکس و لاکچری محسوب می شوند.

کلید پریز برلیان مدل پلکسی

کلید و پریز مدل پلکسی رنگی ایران الکتریک یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت ایران الکتریک است که با استفاده از متریال پلکسی گلاس سفید تهیه شده است و علاوه بر زیبایی چشمگیر دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد .

کلید پریز ایران پلکسی بر پایه مکانیزم های برلیان می باشد بدین گونه که قاب دور pelaxi بر روی مکانیزم های مدل برلیان نصب می گردد.قاب دور و کادر رویه این مدل کلید پریز از جنس پلکسی گلاس است که همان کلید و پریز طلقی سفید می باشد که علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بسیار و همچنین دارای مهر استاندارد است.

این دسته از کلید و پریز ایران الکتریک در مدل های زیر تولید می شود:

کلید پریز پلکسی بژ

کلید پریز پلکسی بژ

کلید پریز پلکسی خاکستری

کلید پریز پلکسی خاکستری

کلید پریز پلکسی سفید

کلید پریز پلکسی سفید

کلید پریز پلکسی مشکی

کلید پریز پلکسی مشکی

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان

برای مشاهده و خرید انواع کلید و پریز ایران الکتریک مدل برلیان می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر شرکت در سراسر کشور مراجعه کنید و یا به سایت ایران الکتریک سری بزنید و به راحتی و در کمترین زمان خرید خود را انجام دهید.

 

 

4.7/5 - (3 امتیاز)