فلورا بژ (16)

طرح متال زیتونی (19)

پلکسی مشکی میان زغالی (19)

پلکسی سفید (28)

پارما کرم (9)

پارما بژ (18)

برلیان متال طلایی میان سفید (19)

برلیان متال طلایی مات (20)

برلیان متال سیلور مات (19)

ایران متال کروم (14)

الیزه طرح متال طلایی براق (11)

الیزه طرح متال سیلور براق (11)

ارس طلایی مشکی میان بژ (29)

آرکا بژ (27)

قیمت خرید کلید و پریز لاکچری و لوکس

کلید پریز لاکچری و کلید پریزهای لوکس ایران الکتریک دارای طراحی به روز و همچنین دارای قیمت مناسب تر نسبت به نمونه های کلید پریز لاکچری خارجی می باشد و از لحاظ طراحی ظاهری کاملا قابل قیاس با برندهای خارجی است و توانسته جایگاه مناسبی بین مشتریان داشته باشد. کلید پریز کلاسیک دارای قاب یا فریم با طرح های آنتیک و لاکچری می باشد که در کنار مکانیزم ایران الکتریک ترکیبی زیبا و کارآمدی را ایجاد کرده اند.کلید و پریز های جدید و لوکس و لاکچری ایران الکتریک دارای تنوع و طرح های متنوع و زیبایی می باشد.

اگر به دنبال خرید کلید و پریز با طرح های کلاسیک و آنتیک در منزل یا محل کار خود هستید و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید کلید و پریز لاکچری، به فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک مراجعه نمایید.

برای مشاهده انواع کلید پریز جدید و شیک روی لینک زیر کلیک نمایید:

60 مدل کلید پریز جدید و شیک

 

کلید و پریز لوکس ایرانی

انواع کلید و پریز لاکچری و لوکس مدل برلیان کلاسیک ایران الکتریک

تمامی فضاهای لوکس نیازمند آن هستند که از اجزای لوکس تشکیل شوند ، یکی از این بخشها که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، کلید و پریز است . کلید و پریزهای لاکچری در انواع مدلهای مدرن و کلاسیک موجودند و از متریالهای مرغوبی در ساخت آنها استفاده می شود.

کلید پریز های کلاسیک و یا به اصطلاح کلید و پریز طرح قدیمی شامل طرح ها و مدل های متفاوت میباشد. مدل های آرکا ، پارما ، فلورا از جدید ترین مدل کلید پریز های لوکس ایران می باشد. این سه طرح جزو پرفروش ترین مدل کلیدپریز می باشد.

در طراحی این نوع از کلید پریز ها سعی بر آن شده تا از طرح های کلاسیک معروف و قدیمی و سنتی استفاده شود.این مدل شامل سه طرح با نام های فلوراآرکا و پارما میباشد که هرکدام یادآور طراحی های منحصر به فرد میباشد، برای مثال طرح آرکا برگرفته از طرح های معروف ورساچه می باشد.

 

کلید پریز لوکس ایران الکتریک کلید پریز پارما کلید پریز آرکا کلید پریز فلوراکلید پریز لوکس ایران الکتریک

 

کلید و پریز ارس طرح متال طلایی یکی دیگر از محصولات لاکچری تولید شده ایران الکتریک می باشد. این محصول از جدیدترین مدل کلید پریز های ساخته شده می باشد و از سری کلید و پریز های لوکس می باشند. در طراحی این مدل از کلید پریز ها سعی شده تا در کنار حس کلاسیک بودن، حس مدرن بودن همزمان به مشتری القا شود و این تجربه ی جدید را برای مصرف کنندگان خاص پسند به ارمغان آورد. قابل توجه است که در این مدل از مکانیزم های اَهرمی هم می‌توان استفاده کرد.

 

کلید پریز اَهرمی یادآور کلید پریز های قدیمی میباشد. قيمت فروش این مدل کلید پریز در بازه ی 50 تا 70 هزار تومان میباشد. کلید های اهرمی شامل : کلید تکپل اهرمی – کلید دوپل اهرمی – کلید سه پل اهرمی – کلید تبدیل اهرمی و کلید شاسی اهرمی از سری مکانیزم های کلاسیک ایران الکتریک میباشد که با استفاده از این مکانیزم ها میتوان فضای دکوراسیون داخلی را شیک و خاص و منحصر به فرد نمود.کلید پریزهای اهرمی با طراحی زیبا و کلاسیک می باشند که جلوه و زیبایی شگفت انگیزی را به دکوراسیون فضای مورد نظر شما می بخشند. در واقع این کلید و پریز به گونه ای طراحی شده است که سبکی متفاوت از محصولات مشابه دارند. از لحاظ شکل ظاهری طراحی به روزی دارند و متخصصین با تجربه تلاش کرده اند محصولی را تولید کنند که تکمیل کننده پروژه های ساختمانی لوکس شما باشد.

 

ایران الکتریک با بکارگیری علم و دانش روز دنیا محصولاتی هم رده و حتی با کیفیت تر از برندهای مطرح خارجی تولید می کند. ظاهر مدرن و امروزی کلید و پریز ایران یکی از دلایل پرفروش شدن این برند است و یکی از ویژگی‌های بارز این کلید و پریز کارایی و سطح دوام و ماندگاری آن است که می‌تواند تجربه خوبی را از خود در ذهن مشتریان باقی بگذارد.

 

اگر قصد خرید کلید و پریز لوکس ولاکچری را دارید در میان محصولات ایران الکتریک بدون شک می‌توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.سایت ایران الکتریک دات کام تنها مرجع رسمی فروش و پخش محصولات ایران الکتریک می باشد.

 

ایران الکتریک: خرید کلید و پریز لوکس ایرانی

لیست قیمت و کاتالوگ برخی از مدل های پرفروش کلید و پریز مدرن – لوکس و لاکچری  را در بالای همین صفحه می توانید مشاهده نمایید.

با کلیک کردن بر روی هر محصول میتوانید از قیمت – مشخصات و تصاویر بیشتر مطلع شوید.

کلید پریز لوکس ایران الکتریک

به زودی انواع کلید پریز هوشمند

کلید و پریز لمسی

به زودی انواع کلید پریز لمسی

کلید و پریز چوبی

به زودی انواع کلید پریز چوبی

کلید و پریز فلزی

به زودی انواع کلید پریز آلومینیومی

کلید و پریز چرمی

به زودی انواع کلید پریز چرم طبیعی

کلید و پریز شیشه ای

به زودی انواع کلید پریز شیشه و کریستالی

کلید و پریز طلقی

به زودی انواع کلید پریز پلکسی

کلید و پریز خارجی

به زودی انواع کلید پریز خارجی

کلید پریز های کلاسیک و یا به اصطلاح کلید و پریز طرح قدیمی شامل طرح ها و مدل های متفاوت میباشد. مدل های آرکا ، پارما ، فلورا از جدید ترین مدل کلید پریز های لوکس می باشد.تمامی فضاهای لوکس نیازمند آن هستند که از اجزا لوکس تشکیل شوند ، یکی از این بخشها که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد کلید و پریز است . کلید و پریزهای لاکچری در انواع مدلهای مدرن و کلاسیک موجودند و از متریالهای مرغوبی در ساخت آنها استفاده میشود.

قیمت کلید و پریز با توجه به جنس و مدل آن متفاوت است. بی شک مدل های لاکچری و لوکس به دلیل کیفیت و طراحی منحصر بفرد قیمت بالاتری دارند.

4 دیدگاه در “کلید و پریز لاکچری و لوکس

  1. گفت:

    با سلام و احترام
    از ارسال سریع و قیمت مناسب کالا سپاسگزارم.

  2. گفت:

    سلام مدل سیستما توقف تولید داره؟

    1. گفت:

      سلام. مدل سیستما در رنگ ها و طرح های متنوع در حال تولید میابشد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09127679590 تماس بگیرید.

  3. گفت:

    بسیار عالی موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *