دسته‌بندی نشده

پریز برق با پورت USB

پریز برق با قابلیت دریافت کابل USB

   پریز برق با پورت USB

آیا تابحال پیش آمده شارژ گوشی موبایل یا تبلت تان در حال تمام شدن است در حالی که همه پریزهای برق در حال استفاده هستند و جایی برای شارژ موبایل یا تبلت خود پیدا نمی کنید؟ راه حل ما اینجاست!

پریز برق USB دار مانند بسیاری دیگر از انواع پریز برق جدید، برای رفع مشکل و محدودیتی طراحی و ساخته شده است. 

پریز با پورت USB یکی از جدیدترین نوع پریز است که در بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود. پورت USB این پریز امکان شارژ وسایلی مانند موبایل، تبلت و … به کمک کابل را دارد که می توان از آن در مکان های مختلف ساختمان از جمله آشپزخانه، اتاق خواب، سالن پذیرایی و … استفاده کرد. 

 

  مزیت پریز USB دار

مزیت پریز یو اس پی دار  این است که شما همزمان می توانید از پریز برق برای شارژ یک وسیله دیگر و در نوعی از آن از قسمت دو شاحه برای یک وسیله برقی استفاده کنید. با کمک این پریز دیگر نیاز نیست پریزهای زیادی در ساختمان تعبیه کنید پس هم در فضا صرفه جویی می شود و هم از نظر زیبایی، جلوه بهتری دارد. 

پورت USB این نوع پریز همچنین دستگاه در حال شارژ را تشخیص می‌دهد و خروجی آن را برای دستیابی به سریع‌ترین سرعت شارژ ممکن بهینه می‌کند.

طراحی بدنه پریز طوری است که به راحتی می توان بصورت روکار – توکار – ترانکینگ – روی میز و پارتیشن آن را نصب کرد و  طراحی مدل دو سوکت آن بگونه ای است که از هر دو سوکت USB و دوشاخه برق بدون هیچ گونه تداخل می توان استفاده نمود.

همچنین بخوانید :  فازمتر دیجیتالی چیست؟ نحوه‌ی کار فازمتر دیجیتال

ولتاژ خروجی پورت های یو اس بی 5 ولت و جریان خروجی آنها 2.1 آمپر میباشد و برای تمامی مدل های تلفن همراه و تبلت ها و سایر لوازم الکترونیکی مناسب است.

 

   انواع پریز USB دار

پریز یو اس پی دار انواع مختلفی دارد. در ادامه تصاویر نمونه ای از انواع پریزهای USB دار آورده شده است:

 

 

 

4.1/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *