مقالات

فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک

نمایشگاه ایران الکتریک

فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک افتتاح گردید

شما میتوانید به راحتی و غیر حضوری از بین صدها مدل کلید و پریز ایرانی و خارجی محصول موردنظر خود را با توجه به سلیقه شخصی و رنگ مورد نظر محل را خیلی ساده انتخاب کرده , مقایسه و بررسی نموده و در نهایت به صورت آنلاین با کمترین قیمت خرید کنید

و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

به همراه هر سفارش یک هدیه نفیس تقدیم حضور شما خواهد شد.

مانند سیم چین و انبردست , تی شرت , لباس کار , جعبه ابزار , فازمتر و …. ده ها هدیه کاربردی و مرتبط دیگر

و همچنین میتوانید از تخفیفات ویژه دوره ای بهره مند گردید.

شما میتوانید از طریق اینستاگرام و واتساپ و همچنین شماره مستقیم 09127679590 در ارتباط باشید

کالای برق مباشر نماینده رسمی شرکت فضل الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان میباشد.

انواع کلید و پریز

یکی از المان های پرکاربرد در یک محیط انواع کلید پریز است. این المان در همه خانه ها و محیط های اداری و داخلی دیده می شود. تغییر آنها اگر چه یک تغییر کوچک است ولی می تواند تاثیرات بزرگی در تحول محل مورد نظر شما داشته باشد. با هماهنگ کردن این المان ها با دیوار یا مبلمان می توانید زیبایی فضا را چندین برابر نمایید.

برای انتخاب مناسب این محصول باید به موارد متعددی توجه کرد. برای مثال از آنجایی که این المان ها به صورت مستقیم با برق اتصال دارند باید به ایمنی آنها توجه کرد. بهتر است المان هایی انتخاب شود که در عین حال زیبایی ، کارایی و رنگ زیبا طبق استاندارد ایمنی ساخته شده باشند. برای انتخاب کلید یا پریز مناسب بد نیست ابتدا با مفاهیم کلی و انواع آن ها آشنا شوید

همچنین بخوانید :  راهنمای خرید کلید و پریز رنگی، آنچه دکوراسیون خانه شما را متحول می کند!

در گذشته کلیدها و پریزها در مدل های محدودی تولید می شد. محصولات امروزی قابلیت های متفاوت و گسترده ای دارند. مثلا ممکن است شما از کلید و پریز لمسی (تاچ) استفاده کنید.

هر کلید پریز دارای دو قسمت اصلی می باشد. مکانیزم و قاب بیرونی تفاوت اصلی نوع امروزی با مدل های گذشته است که مکانیزم و فریم دارای تنوع بالا در رنگ و طرح می باشد. هر کدام از تولید کنندگان ایرانی و خارجی سعی دارند محصولاتی متنوع و با کیفیت تولید نمایند. همچنین در طراحی های خود برای رضایت مشتریان به رنگ سال و حتی چگونگی هماهنگی آن با المان های دیگر توجه می کنند. در میان تولید کنندگان ایرانی کلید و پریز ایران الکتریک محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده اند تا از بین طیف گسترده آن ها بتوانید انتخاب نمایید.

4.9/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *